Bavarian Nordic — Februar 2023
-
Nu bliver det spændende at se reaktionen, når USA begynder at vågne op. De holdt jo fri igår. Umiddelbart tegner futterne på rød udvikling.
-
Nogen som ved, om de nyeste kursmål har taget hensyn til emissionen? Jeg tænker primært på Jefferies (kr. 325)
-
@Watt 12.03 Touché. Mon ikke ledelsen / bestyrelsen gør, hvad der er bedst for Bava og dermed os aktionærer? Primo jan var kursen 219... Fik solg 30% i går og fik suppleret i dag ved 232,80. Nu venter jeg spændt ordrene på 230,80, 228,8 og 225,80 også går igennem i dag....
-
...det er altså godt ramt Cupcake...også at du solgte igår...så forudseende var jeg ikke.
-
..og de ordrer kan du lige så godt slette :-), hvis teori ellers betød noget.
-
Godt gået Cupcake, men jeg håber ikke at dine yderligere ordrer går igennem

-
Har I andre begyndt at øve jer lidt på at udtale "Chikungunya"?
-
... fik solgt på 247,30 i går, men "kun" 30% af egen portefølje... turde ikke sælge det hele. Men for en gangs skyld, ramte jeg skiven. Med købene indtil nu i dag, er min GAK næsten det samme som i går... Er spændt på åbningen i USA og om der går lidt "panik" i den... Bava ligger også i ungerne porteføljer og de er også nede 4,7%.. så håber heller ikke at de yderligere ordrer går igennem...
Har også ordre fra og med 192,80. Ordre fra og med 152,80 har jeg trods alt slettet. M -
Det kunne være rart, hvis det var Novo Fonden, som har købt størstedelen af de 7 mio. aktier... så er Laus ønske lidt tættere på realisering
-
Skal vi ikke alle være enigen om, at vi har størst tiltro til Citi's analyse af Bavarin Nordic og en slutkurs på 480 kr.? Så det er bare med at få købt ind. Jeg har suppleret i dag. https://www.euroinvestor.dk/nyheder/analytikerne-ser-aktien-i-bavarian-stige-med-over-50-pct
-
I´m a "Bavaliever" og en Bava-kriger, så jeg holder mindst til kurs 400. Skal finansiere forældrekøb til den første af mine drenge, som flytter hjemmefra.
-
@Cubinvest - Hvis det var Novo, der var interesseret i at investere i Bava, ville det ikke have været billigere for alle parter, blot at lave en aftale med Bava? Hvis man altså må det...? Det koster jo en formue med alle de parter, der er involveret...
-
Ja, det har du ret i. Men bliver interessen offentlig, så ved du hvad der sker med kursen, og det vil ikke gavne en gradvist opkøb fra Novo... men det ville gavne os
-
@Cubinvest - Ja, hvis de unge skal på boligmarkedet i dag, så skal der hjælp til... (Er forældrekøb fortsat en økonomisk gevinst? Troede reglerne var ændret... )
-
@Cupcake: For mit vedkommende ville være at købe en lejlighed via mit holdingselskab, hvor den kan lejes ud indtil de flytter hjemmefra. Hvis min partner i firmaet (med tilsvarende holdingselskab) gør det samme, så er det lovligt, at han lejer sin lejlighed ud til min søn for en absurd lav husleje, og jeg gør det samme med hans søn (Klør mig lidt på næsen)
-
@Susinvest: (ikke fordi det skal fylde i debatten det her), men det siger min revisor er helt lovligt. Jeg glemte at nævne, at man kan sætte huslejen til markedsprisen og så kan min partner og mig give "gaver" til hinanden hvert år. Noget i den stil nævnte revisoren. Så længe at der ikke nær slægtskab ind imellem. Og det er det jo ikke, hvis jeg lejer en lejlighed til min partners søn. (altså partner i driftsselskabet
) -
Jeg ville nok foreslå, at den debat blev lagt andet sted. Særdeles urelevant.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind