Bavarian Nordic — Januar 2023
-
@BioBio - flot indlæg. Du forsvarer forbilledligt selvom, der bliver gået efter både bold og mand imod sædvanlig praksis.
-
Mange tak @BioBio. Det er meget vigtigt med faglige indlæg i denne chat og selvom at jeg ikke fatter en brik af ca. 90% af indkæggene, så synes jeg at det er meget relevant at få så meget nuanceret / uvildig tolkning af Bavarian og deres produkter her. Ellers er vi et flok får, som kun har de positive briller på.
-
Og om spørgsmålet om, hvorfor BioBio bruger tid på at skrive herinde, så er det også tydeligt, at manden/ kvinden går op i emnet og ved en del om det (jeg gætter at det er en fagperson). Måske er tanke. At
-
Jeg kan absolut heller ikke deltage på det høje faglige niveau. Men jeg vil inderligt opfordre til, at der argumenteres på det indholdsmæssige - Og da slet ikke gå efter personen uden egen faglig ballast.
-
(…) tanken at informere folk som mig, som ikke har den ekspertise og viden. Så jeg hilser hans tanker velkommen, især hvis de er dateret på data og fakta. Det kunne være godt, hvis Rolf/ IR brugte lidt tid på at svare sagligt på kritikken og spørgsmålene
-
(“Baseret på data og fakta” skulle have stået)
-
Det er vigtigt at have en objektiv tilgang tilgang til investering. Her er, hvad vi ved i dag ang. BN og RSV. Det er fakta og gode
nyheder
-
In 2021, Bavarian Nordic reported results from a clinical Phase 2 double-blinded, placebo-controlled trial (n=61), which enrolled healthy adult volunteers, who were randomized to receive either a single vaccination of MVA-BN RSV or placebo. Volunteers were challenged intranasally with an RSV type A strain 28 days after vaccination. The study demonstrated a significant reduction in viral load in vaccinated subjects (n=30) versus placebo (n=31), thus meeting the primary endpoint.
-
In the vaccinated subjects, clinical symptoms typically associated with RSV infections were significantly reduced. Further, the vaccine demonstrated an efficacy of up to 79% in preventing symptomatic RSV infections[3].
-
Forsøget på ældre viste også gode resultater…
-
Bavarian Nordic has also previously reported strong results from a Phase 2 trial of MVA-BN RSV in 421 older adults, demonstrating that the vaccine was well-tolerated and induced both broad and durable antibody and T-cell responses against RSV, as well as mucosal immune responses that may be important for protection against RSV. The trial included a revaccination of subjects after one year, following which the immune responses were rapidly and significantly increased, notably in subjects with the
-
The trial included a revaccination of subjects after one year, following which the immune responses were rapidly and significantly increased, notably in subjects with the weakest immunity prior to the booster vaccination[4].
-
-
-
Spørgsmålet er også, om der sidder en flok forskere på Bavarian Nordic, der bare ikke har forstået, at deres tilgang til udviklingen af en RSV vaccine i virkeligheden er helt forkert? Skal vi tro, at de er dummere end debattørerne her på sitet, uanset faglig indsigt i nogle af facetterne i den udviklede RSV vaccine? Jeg læser med interesse bio-bio's indlæg, men kan ikke lade være med at tænke, hvorledes bio-bio kan opfatte sig selv som mere vidende end forskerne i BN.
-
Og hvad den egentlige årsag er til de - ganske vist vidende indlæg - men alligevel lidt uvedkommende her op til afslutningen af fase 3 forsøgene med RSV vaccinen. Det havde vel været mere relevant at opfordre forskerne i BN til dialog om deres projekt inden fase 1 forsøgene gik igang. Nu forekommer det at være yderst problematisk i forhold til evt. investorers forhold til selskabet og - i givet fald - selskabets troværdighed.
-
@BioBio - Tak for at vende tilbage og konstruktiv forsvare "din position" om end jeg fortsat ikke forstår meget. Jeg ville ønske, at dine indlæg blev sammenskrevet og lagt i debatten, således, at andre "kloge Åger"
har mulighed for at kommenterer herpå - og således at vi fremover også kan finde tilbage til dine indlæg. Igen tak for indlæggene. -
Mange tak for dit indlæg @BioBio
-
… og ja. Jeg ligger tungt tanket med aktier i Bavarian og har været det i meget lang tid
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind