Bavarian Nordic — Januar 2023
-
Risikoen for at teste positiv for corone stiger med antal boostervacciner med Pfizer/Moderna bivalent booster: https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2022.12.17.22283625v1.full
-
...så godt grafen forleden, det er jo nærmest uhyrligt, men vand på min og Bava's mølle selvfølgelig. Tak for link til hele rapporten...
-
not peer reviewed though
-
Ja når man læser rapporten og resultaterne stopper man op og tænker - hvad er det jeg misforstår. Det her er altså tæt på en dødsdom over pfizers vaccine. Viser med al tydelighed, at vi skal have et alternativ godkendt asap. Altså ikke via en laaang procedure. Eller -
læser vi teksten forkert ? -
Enig, det kan kun gå for langsomt...en anden problemstilling, som nu også har nået mainstream, er den overdødelighed for primært unge mænd, men faktisk alle aldersgrupper, på op til 20%, der hersker i de fleste lande..hvor langt størstedelen er hjerterelateret...nogen sætter det ifb med vacciner, men under alle omstændigheder bør det undersøges.
-
Shorts reduceret lige nu til 3,56% (https://oam.finanstilsynet.dk/#!/stats-and-extracts-most-shorted-danish-shares), så det går den rigtige vej...
-
Portal | Finanstilsynet
Finanstilsynet - Selskabsmeddelelser - OAM
(oam.finanstilsynet.dk)
-
..godt nok er jeg biased, men fatter ikke den ekstremt lave handel med aktien...med alt det der sker...
-
Helt enig kraken23.... og når man nu ser præsentationen med deres VP for IR der ikke forstår at kursen ligger fladt når de melder en ordre ud, ja så har man jo implicit ikke selv forstået at man måske ikke har formået at levere på den kommunikative side eller været transparant nok
-
hmm måske...det var hera-ordren...jeg forstod nu fondsbørsmeddelsen udmærket.
-
men ja, ordlyden deri gav anledning til diskussion også herinde...
-
mange andre selskaber ligger underdrejet med lav omsætning. ex Genmab og det er næppe tvivl om en kapitaludvidelse der påvirker her
-
jep..enig, ikke den der spøger...
-
..og der er selvfølgelig noget tid før readout, lidt senere end jeg troede. Så rigelig med tid til at positionere sig..inde eller ude. Nok bare generel risikoaversitet over det hele...
-
Det er KEDELIGT..som Dolf ville sige.
-
Ugekommentar #74 Januar-effekten - holder den? https://www.proinvestor.com/boards/109253
-
@Amex 09:08 - puha - jeg har ingen ord.
. Det er de helt små, som pfizer har fået godkendelse til at vaccinere p.t. Håber virkelig dokuementationen er i orden. Det må vel hele tiden være et spørgsmål om fordelene langt overstiger ulemperne. Altså om forløbet med Covid bliver "mild" eller resulterer i hospitalsindlæggelse, død, overbelastede hospitaler mv. Men det tænker jeg, at vi er udover i Europa. I USA er de kun 10%, der har taget imod den seneste booster. Myndighederne fortsætter med
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind