Bavarian Nordic — December 2022
-
Shortprocenten er i dag steget en lille smule (3,96%)
-
Nå for Søren, de var steget lidt før det... men det er jo dejligt så
Godt at der er nogle der kan tjene penge på nuværende kurs. Vi langsigtede må vente lidt endnu -
Ja, god pointe. Men ledelsen kan jo hellere ikke love, at kursen kommer over strikekursen i 2026/2027, men det er en slags gulerod for medarbejderne, så de kan se frem til en pæn gevinst ved godt udført arbejde.
-
Ja, men hvis snuden vender, så gør shortprocenten desværre også. Den ser ud til at være direkte proportionel med kursen.
-
Jeg ved ikke, om dette er blevet delt her før: BioStock Life Science Fall Summit 2022 | Presentation: ExpreS2ion, hvor de snakker om deres Covid-vaccine med Bavarian, herunder deres partnerskab og status https://www.youtube.com/watch?v=j3N7-vpna_U
-
Fra ca. min. 7:05
-
Initial data read-out
for fase 3 er forventet primo 2023 -
Vores børn blev heldigvis ikke vaccineret... man ved ikke meget endnu om de vacciner, som blev hastegodk
endt -
Jeg har overvejet det samme og så genkøbe i januar. Chancen for at der tikker en PM med en ny ordre på Mpox og efterfølgende opjustering inden lukketid i 2022 må være ret lille. Men det er svært, når jeg har holdt så længe...
-
Kan på det varmeste anbefale chatten "Shorting", hvor der er mange guldkorn at hente fra Per Hansen og Helge - og @Monkeyfinance-debatten om shorting er også værd at nærlæse https://www.proinvestor.com/boards/107082 . Lige så vel Bava kan stige voldsom en dag - så kan resultater, der ikke helt svarer til forventninger, få aktien til at droppe gennem gulvet på et split sekund. Minus 10-20-40.....%. Derudover er der den almindelige daglige volatilitet... Vær forberedt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind