Bavarian Nordic — November 2022
-
Vitus, det er brandulovligt hvis køber og sælger er den samme, og man f.eks dumper aktier og "selv samler dem op"
-
så hvis du handler med dig selv = ryk direkte i fængsel
-
Indtil videre har jeg kun handlet lidt med overkrydderen frem og tilbage, men næste gang vi rammer kurs 261 vil jeg sælge hele min beholdning og læne mig tilbage for at vente på den næste gode nyhed

-
@Vitus: det er vel ikke ulovligt, hvis det er 2 forskellige selskaber, som sælger og køber til hinanden,,, hvis det ene selskab vil sælge billigt og tabe penge... at være dum er ikke ulovligt. Men at bevise at de 2 selskaber "snakker" sammen må være svært at bevise.
-
-
cubeinvest hvis det er interesseforbundne parter og sigtet er at manipulere er det ikke lovligt men enig, det er svært at bevise og måske også derfor at Finanstilsynet kun "knalder" private for det
-
@Cubinvest 13:27 Inden i dag var Bava steget 10% den seneste måned kun overgået af Genmab. Lignende aktier (min gruppering...) som Lundbeck, Ambu, Zealand, ALK og sågar Novo var alle i minus for den seneste måned. Så jeg er personligt ikke overrasket over at Bava falder efter pæn stigning, der nok skyldes forventet positivt regnskab. Og så kan noget af månedens stigning måske også skyldes, at nogen har haft indblik i EU.
-
Dejligt med et velargumenteret bidrag cupcake.. sikken en gang ….
-
...på ugen er der vel knap så meget at glæde sig over i Bava

-
CDC har nu fået inkluderet Jynneos Vaccinen i V-safe programmet, der blev oprettet under covid. V-safe monitorerer vaccine-sikkerheden. https://twitter.com/Alexander_Tin/status/1593355925422751746
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind