Bavarian Nordic — November 2022
-
Ja, de store udenlandske/amerikanske aktører skaber omsætning, men når de både køber og sælger er det som regel uden nogen form for engagement i et selskab. Det er selvfølgelig også det, de er etableret for at kunne: skabe profit på kursbevægelser og også skabe dem selv. Hvis vi kunne se aktørerne i BN, ville det formentlig være JPAG, MLEX, MSE, XTXE, GSAG og UBS.
-
KØBENHAVN, 11. november 2022 - Bavarian Nordic A/S (OMX: BAVA) deltager på Jefferies 2022 London Healthcare Conference, hvor administrerende direktør Paul Chaplin vil præsentere selskabet på torsdag den 17. november 2022 kl. 08:35 lokal tid (kl. 09:35 dansk tid).
-
Webcast kan følges her https://www.bavarian-nordic.com/investor/events.aspx?event=6652
-
Jeg når altid at glæde mig i få sekunder, når keg ser en mail fra Bavarian tikke ind i min indbakke…
-
Bavarian Nordic Jynneos Vaccine: The 200 Best Inventions of 2022
Find out why Bavarian Nordic Jynneos Vaccine is one of the best inventions of 2022
TIME (time.com)
-
@Cupcake 22.08, mon ikke det er IR's erkendelse af nødvendigheden af at tiltrække større udenlandske investorer, som Genmab gjorde i sin tid, før Darathumumab blev godkendt...eller måske lurer en US notering i horisonten...dog lidt pudsigt at informere om det som en pressegodkendelse...
-
..kortvarig sektorrotation i fredags...:-)
-
..eller kan demokraternes sejr i senatat have noget med bava's stigning at gøre...
-
Det kan det sagtens være. Det var det jeg tænkte, da jeg lige tjekkede kursen
-
Jefferies fireside er en tilbagevendende event. Genmab deltager også d. 17

-
yes...husker Gen på Jefferies fra de år..2013-14 stykker var det vidst..men altid offentliggjort i abstracts..
-
8.50 pressegodkendelse :-), pressemeddelelse
-
Bavarian er flyvende i dag - herligt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind