Bavarian Nordic — Oktober 2022
-
Godmorgen

-
Velkommen til den nye chat for Express2ion. Du finder den i dropdownboksen.

-
Tirsdagens danske avisuddrag med dyk i gasprisen og britisk rentedyk https://www.proinvestor.com/investornyt/894581/tirsdagens-danske-avisuddrag-med-dyk-i-gasprisen-og-britisk-rentedyk
-
Godmorgen, fint med den nye chat, endnu bedre hvis den blev stavet korrekt
ExpreS2ion -
Selskaber shortet på det danske aktiemarked pr. 24/10-2022 https://www.proinvestor.com/boards/107280
-
Worktrader..Det fikser jeg i aften. Var træt i nat.

-
No rush, men tak :-). Har undret mig over, hvorfor Bavas ebola vaccine tilsyneladende ikke virker mod nuværende udbrud. Man skulle da mene den forholdsvis let kunne tilpasses denne strain. Nogen med indsigt?
Har stillet spørgsmålet til Rolf her til morgen... -
En danskudviklet boostervaccine mod covid-19 skal afprøves på 3000 frivillige fra Danmark, Belgien og USA.
De første danskere får prikket med vaccinenålen på torsdag på Aalborg Universitetshospital.
Det oplyser Region Nordjylland i en pressemeddelelse.
Det er selskabet Bavarian Nordic, der står bag vaccinen, som nu står foran den afgørende fase 3 med afprøvning på et større antal forsøgsdeltagere.
-
Overlæge Henrik Nielsen, Infektionsmedicinsk Afdeling ved Aalborg Universitetshospital, er national koordinator for afprøvningen.
Han har store forventninger til vaccinen.
- Det er uhyre spændende, for selv om vi allerede har gode vacciner, kunne vi godt tænke os en vaccine, som både har en længerevarende effekt, og som er lettere at håndtere.
-
9.59...han forventer den tidligst vil være på markedet i 2024, såfremt den godkendes...hmmm.
-
Tjaa nu får vi se, måske han lige på det punkt udtaler sig lidt for generelt. Nu ved jeg ikke om det er Region Nordjylland der har hostet lidt da de skrev, eller om aviserne, som sædvanlig, ikke sætter sig ordentlig ind i sagerne. Med mindre forsøget nu er godkendt med færre deltagere, er det altså 4.000 og ikke 3.000. Og de 3.000 er i USA, som har været igang længe. De 1.000 er i Belgien og DK tilsammen, hvor Danmark så nu også er kommet igang. Så Max 500 i DK, og sandsynligvis mindre.
-
Ja..det mente jeg også og tak for præcisering...den fik også fast track mener jeg...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind