Bavarian Nordic — Oktober 2022
-
Express/Cupcake: det syntes jeg nu overhovedet ikke man kan sige Cupcake. Hvis det er her i chatten. De skriver “tror”. Det er Ok i mit hovede. Iøvrigt husker jeg meget tydeligt at, da vi var nogle der på samme måde skrev positivt om Genmab ikurs ca 24 - at der kom beskyldninger om hype. Vi var så temmelig mange der hypede, men vi fik mere end ret. Alle har jo lov til at mene noget om en aktie. Som udgangspunkt ved folk (ellers må de bruge sutten)
at alt her er meninger mere end facts
-
Express bør høre til i Bio-snakke gruppen, specielt hvis man lige skal snige deres cancervaccine mm. ind hver gang i sit skrift. Vi er nødt til at holde det adskilt på denne måde. Gider ikke tilgå en gruppe
om BN og skulle læse om ekspres cancervaccine mm. -
*skriv
-
De har vist brugt rigelig tid med at få den i trykken. Forholdene har flyttet sig, og det har markedsmulighederne nok også, et eller andet sted. Udgivet 18 okt, men teksten virker flere uger gammel. Bl.a skriver de at de forventer fase 3 starter inden længe i DK. øhh - personligt var jeg igang med at blive indskrevet ca 5 okt. der må komme en ny fra dem på er tidspunkt, men måske først når fase 3 rapporterer.
-
@Cupcake, enig. Vi bør skille Den ad med "EXPRS2" eller lignende indtil den bliver stor nok til at bære sin egen tråd, men BAVA og EXPRS2 hænger unægtelig godt sammen, og positivt nyt om HER-2 er cadeau til VLP, hvilket er medvind til begge.(Jeg tror mange her i debatten har begge,- og måske BAVA byder på EXPRS2 inden et us baseret firma ligger dem i indkøbskurven)?
-
Godmorgen

-
Godmorgen

-
Velkommen til den nye chat for Express2ion. Du finder den i dropdownboksen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind