Bavarian Nordic — September 2022
-
Tak for link @Villy (12:30). Gad vide, hvorfor de er forsinket med de data... det hjælper nok hellere ikke med kursen
-
Ser man på kursudviklingen de seneste dage, så kan man konkludere, at det godt kan betale sig at sælge ud, når aktien stiger så meget på en dag, som den gjorde hhv. d. 20 og 21. Og så købe alt tilbage, når den er kommet ned her ved middagstiden. Man lærer jo hele tiden...
-
Ja. Det er netop det samme jeg tænker vil ske for mig. Jeg ser derfor blot frustreret her på sidelinjen. Men nogle daytradere
må tjene godt på de her bevægelser -
Jeg kan udmærket følge de tanker/følelser og har dem i den grad også selv (eller har i hvert fald tendens til at kunne få dem). Men man skal også veje det op mod det sparede tab, man kan få ved at hoppe ud. Jeg hoppede selv ud omkring kurs 300 og har dermed "sparet" ca. 70 point. Gik selvfølgelig glip af opturen på Canada-kontrakten, selv om jeg fik lavet en lille gevinst intraday - men generelt er BAVA simpelt hen for usikker for mig lige nu.
-
..undrer mig lidt over 12.30, covid fase 2 forsinkelsen...de har jo allerede indrullet patienter og designet hele fase 3 forsøget...troede fase 2 var en gate, som forlængst var nået...nogen der kan forklare?
-
Der er kun en ting som kan få kursen op på Bavarian permanent og det er at de leverer varen. Alternativ at der kommer et bud på hele butikken eller de indgår et samarbejde. Aktien hører jo desværre til en af de mest shortede aktier, og man kan undre sig over at så l
-
“Lille” en aktie handles med så stor volumen hver dag
-
Stort tillykke til shorterne de er super
dygtige til at handle aktier ?? -
Ja man kan vist konstatere
at det er ganske usundt at være aktionær i shortede aktier -
Kan ikke forstå det er lovligt
-
Nej jeg er heller ikke tilhænger af det!!
-
Alvoren er ved at gå op for investorerne.https://www.proinvestor.com/boards/106296
-
Jeg plejer nu at købe mine aktier istedet for at låne mig til dem via en rente som shorterne gør
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind