Bavarian Nordic — September 2022
-
Men ok, det kan ikke komme som den store overraskelse. Man har hele tiden vist, at vaccinen ikke havde tilstrækkelig data og den data man havde kom fra dyr primært (så vidt jeg husker). Og man har hele tiden sagt, at man skulle se, hvordan virkningen var.
-
...det er altså tvetydigt, læser det som om den egentlige finding fra Erasmus forsøget er 'the Erasmus work found dose sparing “has a negative effect” on vaccination'
-
Tror ikke denne har været delt: https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2022.07.23.501239v1 de skriver bl.a: Vi bør ikke være selvtilfredse med hensyn til det aktuelle udbrud, baseret på MPXVs tidligere historie hos mennesker. ... MPXV-fænotypen, vi har kendt i de sidste 64 år, ligner måske ikke den nærmeste fremtids menneskelige MPXV."
-
Jeg bliver snart forvirret over alt det her frem og tilbage... jeg har haft tiltro til casen i 2 år nu, men jeg må indrømme, at jeg aldrig har været så tæt på at forlade skuden som nu.
-
Uanset om de taler om alm dosis eller 1/5 konkluderer de disse to ting. Sparing 1/5 eller 1/3 forringer effekten og niveauet af antistoffer. Til gengæld konkluderer de at boosteren øger, og at tredje vaccination yderligere øger antistofferne. Det er så samme billede som for Covid, hvor tredje stik virkelig gjorde forskellen
-
Der står ikke noget om, at forsøget er lavet efter to fulde doser med 28 dages mellemrum, som godkendelsen er lavet på...
-
har opfordret Rolf til at kommentere...

-
burde jo ik' have nogen som helst effekt, nu mpx delen allerede er hevet ud af kursen... men lad os se hvad de hysteriske kællinger mener...
-
markedet kan li' det

-
Tjaa man kan jo også læse det på denne måde. Dose sparing duer ikke, og måske skal der en ekstra booster/ et tredje stik til, som der refereres til. Så vender det lige omvendt
-
Nemlig, paradigmets fortolkning!
-
prøver igen us-holds-80-of-global-vaccine-supply-with-just-35-of-monkeypox-cases
-
US holds 80% of global vaccine supply with just 35% of monkeypox cases - www.lokmattimes.com
US holds 80% of global vaccine supply with just 35% of monkeypox cases - New York, Sep 2 Amid the shortage of monkeypox vaccines, the US holds nearly 80 per cent of ... Get Latest News on International only on lokmattimes.com
Lokmat Times (www.lokmattimes.com)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind