Bavarian Nordic — September 2022
-
Enig; @WorkTrader - alle nyheder vedrørende det aktuelle udbrud har stadig meget stor indflydelse på kursen, tror jeg også - ikke kun ift fald ved yderligere stagnation eller nedgang i tilfælde, men også (og lige nu især) eventuelle nyheder om nye mutationer, som er mere smitsomme eller farlige, spredning uden for MSM i videre omfang osv.
-
-
Fandt lige denne - ser ikke så lovende ud: https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-09-02/monkeypox-vaccine-study-raises-questions-about-protection
-
Cupcake: Samme herfre - bare fortsætte det gode arbejder. Info kan man ikke få for meget af.
-
While some scientists are testing dose-sparing approaches to stretch limited supplies of the immunization, the Erasmus work found dose sparing “has a negative effect” on vaccination
-
...tror forsøget er lavet på 1/5
-
Enig. Graden eller vægtningen af bekymring og lettelse skifter hele tiden, og jeg tror absolut heller ikke det er under kontrol. Mht MPX er mit lange sigt dog på beredskab og lagre, ikke så meget på selve udbruddet. Det nuværende udbrud er jo totalt slettet fra kursniveauet, som er overdrevet. Men hvis man vil handle aktien længere ned, vil jeg fa følge det med stor interesse, og slå til når tiden er moden. Vi er på vej mod niveauer, hjulpet godt af den globale misstemning, hvor køb er oplagt
-
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2022.08.31.22279414v1 Preprint artikel: Low levels of monkeypox virus neutralizing antibodies after MVA-BN vaccination in healthy individuals
-
Håber sataneme Bava kommenterer på det...
-
We show that MPXV neutralizing antibodies were detected across all cohorts in individuals with MPXV exposure as well as those who received historic (VACV) vaccination. However, a primary MVA-BN immunization series in non-primed individuals yields relatively low levels of MPXV neutralizing antibodies.
-
Jeg har lige læst artiklen. Det tegner ikke godt det her. Det er utroligt at selskabet er så tavs… mon vi skal ned i 230 i dag.
-
vacciner til Hongkong https://www.thestandard.com.hk/breaking-news/section/4/194236/First-shipment-of-monkeypox-vaccines-expected-to-arrive-in-HK-this-month , har vi hørt om den ordre?
-
Men ok, det kan ikke komme som den store overraskelse. Man har hele tiden vist, at vaccinen ikke havde tilstrækkelig data og den data man havde kom fra dyr primært (så vidt jeg husker). Og man har hele tiden sagt, at man skulle se, hvordan virkningen var.
-
...det er altså tvetydigt, læser det som om den egentlige finding fra Erasmus forsøget er 'the Erasmus work found dose sparing “has a negative effect” on vaccination'
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind