Bavarian Nordic — August 2022
-
Det jeg mener er, at man måske bliver grebet af den dårlige stemning og får udtrykt sig mere voldsomt end man måske reelt har grund til

-
Nok en gang enig med den gamle og hans vurdering af hvordan et forum skaber værdifuld debat
God weekend til jer alle -
Der findes næppe nogen branche der er mere kompleks for lægmand at sætte sig ind i/forstå end biotech branchen. Tror heller ikke der findes mange, om nogen, brancher retial investorerne procentuelt har lidt de største tab i. Jeg husker alt for tydeligt den gang i 90’erne hvor jeg stiftede mit første bekendtskab med branchen. Det kostede nogle store hug fordi jeg ikke anede noget om research og udvikling af lægemidler. Det tog flere år inden jeg fik lært om processer for klinisk udvikling og de
-
Risiko der var ved de enkelte faser. Jeg var ung og klar på High risk/High reward. Men det var en dyr læringsproces
-
Over tid kom jeg til at kunne navigere bedre og bare tilrettelægge lidt af min strategi derefter.
-
Hvis man går ind i Genmab chatten, så vil man derinde finde flere personer der har været på den samme lange rejse. Flere “nicks” der også fik deres første biotech erfaringer fra den gang. Også mange dyre erfaringer fordi vi ikke kendte til branchen. Der foregik debatten på hedegangne Euroinvestor.
-
Hvis man går ind på Genmab chatten, så er det den dag i dag, nok det sted i DK der er den største viden og forståelse blandt lægfolk, om hele denne komplekse branche. Men det har koste skejser at nå hertil

-
Stadig Overrasket over at se hysteriet herinde omkring BAV.. virker som om der er en del det ikke har kigget på selskabet i helhed, men blot at de laver MPOX vaccine, som de eneste..det er fremhævet adskillige gange at selskabet allerede har en MCAP på 25 mia dkk og ikke har en krone på bundlinien.. MPOX er en fjer i hatten, men i bund og grund; hvis deres pipeline ikke har succes er aktien ikke ret meget værd. Det er stadig biotek, i den grad, og det fiser op og ned..
-
USA/lukning: Powell sendte Wall Street ud i blodbad med høge-ord https://www.proinvestor.com/investornyt/871929/usa-lukning-powell-sendte-wall-street-ud-i-blodbad-med-hoge-ord
-
Mød Genmab A/S Vice President, Head of Investor Relations Andrew Carlsen i en online Q&A session om selskabet og Q2 rapporten mandag d. 29. August kl. 15.00.
Moderator: Helge Larsen.Spørgsmål skal stilles på forhånd på engelsk i Q&A chatten. Deadline mandag kl. 12.
Tilmelding på link.
-
@Troldmand - Blev nysgerrig på Genmab chatten… Til sammenligning mod Bava’s 399 chat-sider har Genmab hele 4007 sider. ”De” er også gode til at fatte sig i korthed. Den første chat lyder ” Skal den ikke bare hedde genamb?” af akademikeren d. 9. dec., årstal? Femte chat lyder ”så fik vi endelig et lille sted at mødes” efterfulgt af ”aldrig mere skal vi forstyrres :-)” Lyder hyggeligt. 4000 sider er dog en snert uoverskueligt…
-
Godmorgen.

-
Det er yderst sjældent at det er nødvendigt, at gøre opmærksom på, at man i chat og debat på Proinvestor udelukkende går efter bolden - ikke manden. Personligt rettede bemærkninger og motivforskning bliver slettet i det omfang det er muligt for miig og maskinrummet.
-
I gentagelsestilfælde banner vi skribenten. Den slags er kun sket et par gange i de seneste fem år her på Proinvestor.
-
Godmorgen.

-
Velkommen til Viborg3. Såfremt du har et andet alias på Proinvestor skal du huske at slette det.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind