Bavarian Nordic — August 2022
-
Skulle vi lige bruge to minutter fakta på kursmål efter regnskabet: Nykredit 505, Needham 400, Nordea 493, Danske 460, Kempen 370, Citi 455, Cowen 433.. Jeg har ikke nævnt som ikke har opdateret kursmål.. Så alt talt - må Bavarian i den grad været et køb værd

-
Jeg fik samlet op i lukkeauktionen. Om eg ender med at sælge hurtigt igen eller ej, kommer an på det generelle nyhedsflow. Men jeg sover
lige så godt her den kommende nat, som jeg gjorde sidste nat. Selvom en fin fortjeneste er blevet vendt til et tab -
Vild kursreaktion. Tænk på Schweitz køber snart 100000 doser, USA har en milliard til køb af MPX vaccine klart ganske snart. RSV er ikke død, den skal bare være god ?. Civil er heller ikke afskaffe, samt nye tiltag. Men der er åbenbart nogen, som kan lide at sælge billigt. Har øget i dag, dog lidt for tidligt. Bare vent……
-
Ja, det er jo biotech og kendt for sin notorisk store udsving. Husk at biotech altid er forbundet med høj risiko, lige meget hvor lys fremtiden end tegner. Som bemærket tidligere og det tåler en gentagelse, så er vejen lang, bumpet og uforudsigelig. Kampen er ikke afgjort i dag og hvad fremtiden bringer ved ingen. God weekend til jer alle.
-
Nogle gange er det sundt, at høre sandheden
-
Håber du nyder den KMC. Den er helt sikkert velfortjent

-
AB12 nu stopper du med de personlige bemærkninger og hæver dit niveau. Det er ikke værdigt. TAK!
-
@Pensionisten. Enig. Har man balanceret sin risiko, kan man også modstå disse dyk uden dårlig mave. Det er dog svært, at vurdere hvordan den enkelte har disponeret risiko kontra, hvordan det kommer til udtryk herinde. Mindes vi havde en diskussion omkring "bekymring" der blev brugt i flæng og ikke udelukkende kunne henledes til definitionen i den officielle ordborg.
-
Det jeg mener er, at man måske bliver grebet af den dårlige stemning og får udtrykt sig mere voldsomt end man måske reelt har grund til

-
Nok en gang enig med den gamle og hans vurdering af hvordan et forum skaber værdifuld debat
God weekend til jer alle -
Der findes næppe nogen branche der er mere kompleks for lægmand at sætte sig ind i/forstå end biotech branchen. Tror heller ikke der findes mange, om nogen, brancher retial investorerne procentuelt har lidt de største tab i. Jeg husker alt for tydeligt den gang i 90’erne hvor jeg stiftede mit første bekendtskab med branchen. Det kostede nogle store hug fordi jeg ikke anede noget om research og udvikling af lægemidler. Det tog flere år inden jeg fik lært om processer for klinisk udvikling og de
-
Risiko der var ved de enkelte faser. Jeg var ung og klar på High risk/High reward. Men det var en dyr læringsproces
-
Over tid kom jeg til at kunne navigere bedre og bare tilrettelægge lidt af min strategi derefter.
-
Hvis man går ind i Genmab chatten, så vil man derinde finde flere personer der har været på den samme lange rejse. Flere “nicks” der også fik deres første biotech erfaringer fra den gang. Også mange dyre erfaringer fordi vi ikke kendte til branchen. Der foregik debatten på hedegangne Euroinvestor.
-
Hvis man går ind på Genmab chatten, så er det den dag i dag, nok det sted i DK der er den største viden og forståelse blandt lægfolk, om hele denne komplekse branche. Men det har koste skejser at nå hertil

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind