Bavarian Nordic — August 2022
-
tak -
-
vildt - og vildt fedt - Bava op 100% på få uger og ZP +50%
-
@Svingtraderen - XBI leads major biotech ETFs in fund flows
XBI leads major biotech ETFs in fund flows
All three major biotech ETFs saw inflows in July, with the XBI maintaining its lead for the year as the largest target for incoming capital.The month of Ju...
BioCentury (www.biocentury.com)
-
XBI SPDR S&P Biotech ETF
-
Stærkt luk i dag, kursen over 400 var det vigtigste. God aften til alle BN aktionærerne
-
Onsdagens aktier: Novo prügelknabe efter tal - Bavarian og Mærsk steg
https://www.proinvestor.com/investornyt/860487/onsdagens-aktier-novo-prugelknabe-efter-tal-bavarian-og-maersk-steg -
@Pensionisten - For mit vedkommende mener jeg ikke, jeg på noget tidspunkt har udtalt mig om BAVA som selskab og dets ledelse - men jævnligt været kritisk over for mine egne evner til at træffe de rigtige beslutninger på de rigtige tidspunkter (og så måske lidt brok over shortere en enkelt gang eller to). Jeg er klar over, at din besked givetvis ikke var målrettet mig, men generelt synes jeg faktisk heller ikke, der har været generelt udbredt kritik af BAVA eller dets ledelse her
-
Ja det er vel ikke underligt at humøret er højt når det går godt man skulle da være et
underligt skarn ikke at være glad
️
️
️ -
@Pensionisten: jeg er nu forsat skeptisk overfor Bavarians ledelse, herunder Direktion og om der reelt er andet end en eller anden form for kosmetisk bestyrelse. Dele af det som der har været eksekveret har bestemt været tilfredsstillende og reelt over min forventning, men jeg havde klart forventet hurtigere ramp-up af vaccine antallet i form af kontraktsproducenter og/eller partnerskaber. ... mit håb er dog, at det er som at kikke på en and i en å med meget strøm (oven til roligt - under vandet
-
... pisker føderne). Frygten er modsat at Poul Champlin er for meget gadedreng, en anelse for inkompetente mellemledere (med Rolf i den gule trøje) og en bestyrelse der ikke forestår den strategiske ledelse af selskabet og udstikker KPIér samt følger op overfor direktionen. ... kapitalforhøjelserne til RSV og Covid og søforklaringerne omkring manglende eksekvering som eksempler - men jeg håber da, at det mest af alt har været mangel på penge og ikke udtryk for at PC blot vil have sin vilje
-
... men som sagt, meget af dette under abekopper virker glimrende eksekveret og en type som PC har det som en fisk i vandet. Om det virker på sigt, eller om den netværks og ledelsestype er det rigtige til den virksomhed Bavarian snart er - er så noget andet. ... så “ja” - verden er grå, og kommunikationsstrategien med de løbende opdateringer fra Rolf er super, medens mangelfuld håndtering af kommunikation omkring antal vacciner mv. jfr. en af artiklerne fra i går er noget andet

-
... og den mangelfulde opdatering af hjemmesiden (som vi har anført længe) er jo pinlig. Rejse og flåt vaccinerne er end ikke tydeligt på under “what we do”, Smallpox er nævnt - men ikke monkeypox, ingen cases med Monkeypox - ingen foto’s af produktionen osv, foto’s der kunne være i ALVERENDS medier. Det er jo HELT knald. https://www.bavarian-nordic.com/what-we-do.aspx ... og det er der jeg undres og hvor jeg mangler en dygtig CEO og en rigtig bestyrelse
-
Når det er sagt skal det nok blive godt. Alverdens regeringer og SSI’er ringer selv

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind