Bavarian Nordic — Juli 2022
-
Godmorgen.

-
Cubinvest2021 22:20: det er kun EØS landene samt ansøger lande til EU. Dog ikke Ukraine. Markant og ret matematisk forudsigelig stigning selv her i EU. Ikke tegn på udfladning af kurve - tvært imod
-
@YPE, enig, jeg er nervøs for den magt Shorts har over BAVA. Hvis vi ikke får noget 'godt nyt' de næste par ugers tid ender vi formodentlig et godt stykke under de 200 igen, og vejen opad synes at være mere end besværlig, det ses tydeligt den seneste måneds tid med stort set kun positivt nyt, og meget begrænset udvikling i kursen! Det ville være rart med en hurtig WHO udmelding, og vaccineordre i antal 'millionstørrelse'
-
morgenens første shortattack blev en fuser, så nu må vi se om krudtet er tørt

-
Nu er det jo ikke kun Monkeypox, selv om det nok er det eneste investorerne tænker på pt. Lt lader til at handle om. Det. Investorerne skal i højere grad at tænke såvel den grundlæggende forretning som Covid ind i evalueringen. RSV måske først lidt senere. Monkeypox tager måske en slapper i nyhedsstrømmen for Bava, men ikke i praksis. Tallene stiger steady, og der er med stor sandsynlighed noget i vente her. WHO må pakke politikken og undskyldningerne overfor Afrika væk.
-
Jeg har over den seneste tid været i kontakt med Bava, både pr mail og via samtaler. Ikke at jeg har fået afgørende nyt, men jeg er kun blevet bestyrket i perspektivet. Altså at Covid fase3 forsøget er stærkt på vej i klinikken i DK og Belgien, og som jeg forstod det, er det muligvis længere i USA. De må jo ikke fortælle os dødelige noget børsen ikke ved. De har stor tiltro til optaget, og de har fået rigtig mange henvendelser, om folk der vil være med frivilligt i DK.
-
Jeg tolker det således, at der er stor sandsynlighed for at vi får resultater tidligere end ventet. Det har de ikke sagt, men bl.a. ovenstående peger klart i den retning. Når man så ganger op med, at sandsynligheden for en godkendelse er megahøj, og at behovet for vaccinen er eklatant, bliver man nødt til at tage det ind i evalueringen. Iøvrigt i væsentlig højere grad for Expres2ion. Enhver analytiker/investor skal til at sætte sandsynligheden for Xxxx indtjening på Covidvaccinen højt nu.
-
Er der nogen der ved hvor man kan tilmelde sig som forsøgsperson til Covid Fase 3 forsøget?
-
jeg lægger gerne en skulder til rådighed
-
helt enig Darwin, analytikere må indregne værdi på covid bidraget i deres kursmål...det må komme snart
-
8212 bekræftede tilfælde.https://en.wikipedia.org/wiki/2022_monkeypox_outbreak#Cases_per_country_and_territory.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind