Bavarian Nordic — Juli 2022
-
jeg finder ud af det
-
mener at de kan se 20 lag i dybderne
-
men i princippet kan man ikke bruge dybderne til noget for algoritmerne flytter ordrene rask væk
-
ja ok...men alligevel står handlen stille indimellem...vel de privates ordrer, så der kunne man godt slå til...
-
et grønt luk er pludselig ikke helt utænkeligt nu
-
ok..faldt lige over 4 point på et sekund før...de blir sgu hurtigt sure
-
ja de er dygtige en almindelig "sælger" havde nok ikke bare smidt sådan en post på en gang, men dagsordenen er jo forskellig alt efter om man er shorter eller aktionær
-
håber ik de laver den samme i lukket...god aften venner
-
de forsøger ihvertfald at udløse nogle S/L
-
Vist er det træls at se shorterne lykkes med at presse kursen ned over længere tid, men det var værre, hvis faldene skyldtes negative forhold. Det betyder så, at der opspares et større kunstigt kursfald, der på et tidspunkt vil blive udløst som kursstigninger - så vi skal blot have ro på indtil det sker. Bava har aldrig før været i en så gunstig situation som nu.
-
-
BN har udtalt, at de har "overskuds"-bulk af den bulk de har produceret i sin tid til USA. Kan ikke huske, om de sagde noget om hvor mange doser, overskuds-bulken svarede til... BN er godt nok påfaldende tavs. Ingen ordre? Det kan bare ikke være rigtig. Der MÅ være et eller andet undervejs... Det er fredag i morgen. En selskabsmeddelelse i børsåbning i morgen ville være velkommen....
-
@Cupcake, "Traderen som eksekverer ordren har fuld indsigt i dybden i markedet og har adgang til likviditet via dark pools. Oftes kører det hele via algoritmer og traderen sidder ikke og klikker på bud og udbud i markedet"
-
@WorkTrader - tak. Det er sgu ikke fair... Er godt klar over, at de fleste handler foregår automatisk. Ofte når jeg trykker på købs- eller salgsknappen, så fjernes i samme moment en del ordre - og hvis jeg venter længe nok med at indtaste handelsprisen, så kan jeg se, at algorithmerne går i gang igen...
-
I starten af mpx "epidemien" fik vi hurtige ordre fra England, Tyskland og andre lande, og opjusteringer til årets forventninger. Nu har vi ikke hørt om nye ordre fra Bava i "lang" tid. Jeg er sikker på, at "storebror" har fortalt os, hvor skabet skal stå. Dette er krig. Vi skal fandeme ikke forsyne kleptokraterne i Rusland, som bomber uskyldige, eller koncentrationslejrvagterne fra solens rige i midten. Måske kineserne forudså, og derfor lavede aftale om
RSV nu, for at holde Bava tæt på.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind