Bavarian Nordic — Juni 2022
-
...sikkert er, at der foregår noget i kulisserne! Den reaktion på den nyhed bliver bevidst undertrykt.
-
@Cubinvestor - tak. Er enig @AB12 Helt enig. Min tillid til de store medicinselskaber og deres lobbister er begrænset. Ydermere Industrispionage - eller hvad det hedder, når man er uvidende om, at konkurrenter har en fod inden for døren. Må formode, at BN's bestyrelse har styr på det?
' -
Husk nu på at det danske marked generelt er trykket idag, og især medico. Ambu, Genmab Coloplast, Novo falder alle. Kun 9 aktier i C25 stiger og Bava ligger som nummer 7 - et lille plaster på ærgrelsen i det mindste - men næsten ikke til at få øje på

-
..vel den mest korrupte industri i verden...blot se på corona vaccninen, der for enhver pris skulle pushes til hele verden...inkl. børn...fuc*in crazy
-
-
EMA starts review for Imvanex Share https://www.ema.europa.eu/en/news/monkeypox-ema-starts-review-imvanex
-
.... og samtidig med EMA-nyheden i dag ankommer også de første af 100.000 doser i dag
til EU https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-06-28/vaccines-begin-to-arrive-in-eu-nations-in-response-to-monkeypox -
@Darwin Som jeg forstår nyheden, så har EMAS Emergency Task Force anbefalet brug af Jynneos, mens EMA evaluerer tilgængelig data og samtidig afventer en formel ansøgning fra Bavarian om at udvide brugen af Imvanex. PS : Tidligere har EMA efterlyst data - og det har de nu tilsyneladende fået fra bl.a. BN, så de kan gå i gang med godkendelses-processen, der normalt tager 1-2 mdr.
-
..men så har de vel ansøgt cupcake?
-
Rolf svarede dette til mig tilbage d. 3. juni: "Der er forhandlinger i gang med EMA desangående. Og nej en sådan godkendelse er ingen betingelse for nogen kontrakter"
-
Så, som jeg forstår det, er godkendelsen ikke hvad der holder de forskellige lande fra at bestille vacciner?
-
ja enig, men større licensaftaler kunne afhænge deraf..og cupcakes link sagde at formel ansøgning manglede, men børsen skriver at den er afsendt...deraf min forvirring

-
... medmindre de skal kunne stoppe at bruge vaccinen "off label"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind