Bavarian Nordic — Juni 2022
-
der er jo intet nyt i noget som helst af det der er blevet præsenteret

-
Fik mere forståelsen af, at "tung" skulle tolkes som træge forhandlinger mod andre, hvor der har været mere "speed" på
-
Og så en - synes jeg - flot præsentation af Jynneos og Imvamune som de eneste efektive vacciner mod kopper og abekopper tilgængelige lige nu. Med flotte medicinske data. Og så den store interesse for BN fra alverdens medier, hvilket jo heller ikke er at foragte f.eks. i forhold til en kommende interesse for Covid19 og RSV vaccineudviklingen. Faktisk en blåstempling af BN på et andet niveau, end vi er vant til.
-
Risk assesment - hører forsat en udfordring med manglende "tilbagevendende" omsætning og ledelsen ingen ide har om det reelle forbrug af vacciner pt.
-
Så ingen blåstempling fra min side - endnu. Potentialet er der, men det er hverken helt eller halvt bekræftet... Måske halvt med de positive briller på

-
Sjov, hvordan man skal bedømmes som person, når indlæg ikke lige passer ens eget mindset

-
Så bliver det pludselig sendt store klumper af aktier til salg +26.000 stk
-
Jeg synes desværre ikke præsentationen gav 'markedet' noget nyt under solen, hvilket vel også afspejles i den relativt beskedne stigning i sag, som for øvrigt nok snarere skal tilskrives Canada tidligere på dagen. Jeg tror desværre ikke dette er noget der for de forbandede Shorts til, at trække følehornene til sig?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind