Bavarian Nordic — Maj 2022
-
Der er håb på, at retail investorer presser den op senere i dag... der er ret meget hype over Atlanten og når først den når Reddit eller lignende, så er der mange der køber
-
Finland discovers "highly likely" case of monkeypox
-
Shorts er på 8,36%
-
De var oppe på 8,43% tidligere, så ja, de får jo reduceret i stort stil kan man se
-
Selvfølgelig, og de skal nok øge den. De har masser af penge til at lege med. De venter bare til at de små investorer som os løber tør for penge til at købe op for
, så de kan manipulere i gen -
Til dem der har adgang til Børsen, vil jeg anbefale man læser artiklen se vedlagte link. Jeg hæfter mig ved, at mange af de store medicinalselskaber sidder på lur for en overtagelse af biotech selskaber med en fornuftig pipeline. https://borsen.dk/nyheder/virksomheder/chef-for-kaempefond-udskilningslob-paa-vej-i-biotek?b_source=borsen&b_medium=row_4&b_campaign=news_2
-
Om BAVA bliver ovetaget tør jeg ikke sige noget om. Men man kan tænke lidt over den pipeline de har kunne være interessant for nogle af de store. Sidst men ikke mindst så er prisen på selskabet vel ikke helt i top nu, det kunne være det der fik et medicinalselskab til at byde.
-
****BAVARIAN/CFO: VI VENTER AT VI VIL LUKKE FLERE AFTALER
-
****BAVARIAN: DET ER IKKE INDREGNET I NY PROGNOSE
-
Lau Svenssen fastholder at den vil blive købt af børsen for kr. 500 / aktie (Se Euroinvestor artikel)
-
Shorts nu 8,53%
-
Short stiger med 0,1 pct point og kursen ligger i dags højeste... Enten har de ingen tiltro ellers prøver de at forhindre at den skal stige alt for meget
-
Shorterne forsøger at holde kursen nede, ren og skær manipulation
-
Jeg har skrevet om dette tidligere: shorterne satser på en kapitaludvidelse og fiasko med RSV / Covid. De ser åbenbart ingen case eller monkeybusiness i abekopper...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind