Bavarian Nordic — Juni 2020
-
Hey @ungeee. En opfattelse jeg for så vidt deler med dig. Jeg er selv ZP aktionær, så jeg var blot interesseret i, at høre om det var teknik eller mavefornemmelse, der forudsagde den "forestående" optur. Hans Henrik kom hurtigt over ZP i hans TA, hvor han vel mest forholdte sig afventende og lettere skeptisk, da han heller ikke havde så købssignaler i den lige pt.
-
Sunstone sælger ud af Zealand
-
de er nu under 5 pct
-
Zealand Pharma major shareholder announcement: Sunstone Life Science Ventures
-
De har været med siden IPOen, så jeg forstår godt de casher ud
-
ZEALAND PHARMA: SUNSTONE GÅR UNDER 5 PCT. EFTER KAPITALFORHØJELSE
Efter den seneste kapitalforhøjelse i Zealand Pharma kontrollerer kapitalfonden Sunstone Life Science Ventures mindre end 5 pct. af stemmerne og aktiekapitalen.
Samtidig ejer Sunstone Life Science Ventures Fund I K/S, der er 100 pct. ejet af Vækstfonden, mindre end 5 pct. af aktiekapitalen.
Det fremgår af en meddelelse tirsdag.
/ritzau/FINANS
-
Jeg er nødt til at rette mig selv. Sunstone har ikke solgt aktier. De er kommet under 5 pct fordi de ikke har deltaget i den seneste emission
-
Det var da godt nok set at komme med den meddelelse så
-
sent
-
Plesner bistod Zealand Pharma med kapitalforhøjelse
403 | Plesner
Login or aquire the required permissions to access this page
Plesner (www.plesner.com)
-
Zealand Pharma announces first patient dosed in Phase 2 trial with long-acting GLP-1/glucagon dual agonist in obesity/diabetes
https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/b25c129a-6d17-4e2c-9140-4f46715f35b8
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind