Bavarian Nordic — Maj 2020
-
Ordren består af en sikret del til en værdi af 106 mio. dollar, mens resten udgøres af en option, så den samlede ordre kan løbe op i 202 mio. dollar. Og de 106 mio. dollar alene er højere end de prognoser, Bavarian har fremlagt som uannoncerede ordrer fra den amerikanske regering, lyder det fra Søren Løntoft Hansen, senioranalytiker i Sydbank.
-
Har solgt alt på pensionerne i dag (BAVA, NOVO, ZEAL), undtagen GMAB - den fylder 50%, så portionen ville ikke kunne genkøbes. Har lavet 7,3% på de 3 aktier i år, hvilket er yderst tilfredsstillende, alt taget i betragtning. Vi ses i depoterne igen senere på sommeren, 20-30% nede.. når Q2-tals frygten/realiteterne begynder at manifestere sig. Sell in May and stay away er måske så aktuelt som nogen sinde. Pas godt på jeres penge derude...

-
Tror stadigvæk lige så meget på de 3 aktier.. så de bliver genkøbt senere.. ved bare at jeg ville ærgre mig for n'te gang, hvis jeg ikke solgte nu. Jeg mener nedturen hen over sommeren er temmelig forudsigelig, hvis man tænker på hvor hårdt mange virksomher i hele verdenen bliver ramt.
-
-
Ikke at det nødvendigvis påvirker markederne.. det er bare uendelig trist at se, hvordan Hitlers kongstanke (hvis man gentager en løgn tilpas tit, så vil folk til sidst tro på den) bliver brugt af lederen for verdens stærkeste nation, militært og økonomisk. Orwell ville vende sig - tilfreds - i sin grav

-
God morgen.

-
Bavarian har ikke sendt til FDA men til EMA. Der kommer nok en CHMP anbefaling indenfor et par måneder og så godkendelse i efteråret...
-
Zealand Pharma stærk +1.5% i svagt marked - nogen set noget nyt?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind