Genmab — Februar 2025
-
From the annual report on the authorization to acquire treasury shares: Shares available for repurchase as of December 31, 2024 1,678,147. So they can start buying I guess, but not for the full 1.9mn they intend to buy, and then they can get additional AGM approval for the last part
in March? -
Genmab: Usikkerhed omkring CD38 holder aktien tilbage https://proinvestor.com/boards/124756
-
Mon ikke det er tiden at få slanterne på bordet, og begynde at købe. Markedet har naturligvis (som altid) ret - på dagen, men tager oftest grueligt fejl på sigt. Uden opt in på CD38 bør kursen som minimum ligge i området 2.100-2.200 og derover. Som jeg ser det. Syntes alle facts og udmeldinger er overordentligt betryggende for fremtiden. CD38 bliver ved negativt udfald et midlertidigt udsving. Men - man kan da også bare vente, hvis man syntes det er smart

-
Så har de signaleret, at de mener aktien er billig nok til, at det er god kapitalallokering at tilbagekøbe, uanset udfaldet
-
Er det mig eller er deres revenue guidance lav. Her taler jeg midtpunkt. Dara stiger 11,5% iht JnJ midtpunkt eller $1,33bn som giver Gmab $225m. Gmab skal vækste $376m, så er der $150m som skal dækkes af resten af pipeline. Det kan i min bog dækkes af Tivdak og Epco, hvorefter der er $150m from resten af pipen. Så rammer vi toppen af guidance.
-
De sidste par år har de også opjusteret ved Q2 og oppræciserer ved Q3.
-
De regnede med +19% ved årsregnskabet sidste år, og det endte med +31%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind