Genmab — Oktober 2024
-
Tænker ikke, at en absolut term og selvopfattelsen af realisme harmonerer. En realist ville åbne for den sandsynlighed der altid vil være efter devisen om, at alt er til salg, hvis prisen er den rette.
-
9:48 Enig EL. Det kan næppe være en deal breaker. Jeg ser også forklaringen om, at det skulle være en hindring som en anelse tynd
-
GB.... Du har helt ret, at der er absolut ingen aktivitet ift. at der skulle komme et bud. Men der kan også sagtens gå over 2 måneder, før et sådant scenarie..... Og ikke at jeg kan svare på hvordan det har kunnet lade sig gøre. Så er akiten blevet købsmoden ift. en eventuel M&A.... For et år siden var kursen absolut ikke til dette...
-
Et bud fra JNJ vil naturligvis afhænge af H2H-data samt værdien af Epco, GEN1046 og øvrige produkter i pipelinen. De vil ikke betale 4.000 kr., medmindre de kan se en klar økonomisk gevinst. Da aktiekursen var 3.300, var der næppe nogen, der ville acceptere et opkøb til 4.000 kr., men situationen kan have ændret sig, og måske ville man nu acceptere et bud på 3.000 kr
-
Ja, netop. Det er sandsynligvis de samme analytikere, der vurderer pipelinen, så det kan virke som om, de alle har en bipolar tilgang. Lige nu ser vi en tendens til, at pipelinens værdi er faldet siden kursen på 3300. Men fakta er, at der ikke er nogen data, der indikerer, at den reelt skulle være dårligere end tidligere antaget og værdisat, da kursen var 3300
-
Bella - når det omhandler udtalelser om fremtiden, så tænker jeg, at alle rationelt tænkende skribenter, aldrig udtrykker noget ultimativt og absolut. Læs evt. det indlæg jeg skrev i weekenden. Har du læst det og har du stadig den opfattelse, at nogen lægger hovedet på blokken, så bør du læse indlæg igen og skærpe din kritiske sans, for din egen forståelse

-
Stockbull - læser dine indlæg og analyser med stor interesse. Jeg er ikke altid enig, men er bestemt stor tilhænger af, at du altid har flere vinkler i dine analyser. Så kan den enkelte modtager jo selv gøre sine egne tanker med eller uden dine inputs. Det er altid sundt, hvis man fralægger sig sit eget ansvar som investor.
-
hehe. Der mangler vist et substantielt "ikke" i sidste linje. Man skal aldrig løbe fra sit ansvar.
-
-
Ja, Bella, jeg har både en bullish og en bearish case, hvilket vi kan kalde en helgardering. Bull-case'en forudsætter, at ERZOTABART og ACASUNLIMAB GEN1046 lykkes på markedet. Jeg har præsenteret alle tallene i det seneste skema frem til 2040, med et mål på 11.300 kr. Men hvis de to produkter fejler, kan det også føre til en bearish case. Det forklarer, hvorfor der er så stor forskel på analytikeres mål. Nogle er billish og andre bearish
-
Teclistamab to be in trial in Participants With Previously Treated Immunoglobulin Light-chain (AL) Amyloidosis https://clinicaltrials.gov/study/NCT06649695
-
Og hvis JNJ overvejer bull-case'en i forbindelse med et opkøb, er det vigtigt, at der er mere data på bordet, inden de afgiver et bud. Jeg mener, at dataene vil spille en afgørende rolle for budets størrelse, og da jeg ikke kender disse data, kan jeg heller ikke vurdere, hvor stort buddet vil være – hvis der overhovedet kommer et bud. Alt dette er i bund og grund baseret på procentuelle sandsynligheder. Der er aldrig 100% sikkerhed; ellers ville vi alle være stinkende rige.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind