Genmab — Januar 2024
-
-
Folk i den her chat er lidt for forelsket i jvw og Genmab til min smag, lidt ligesom Teslaboys der forguder elon, det virker til i 100 % af jeres midler i Genmab, håber ikke det rigtigt og i
trods alt har andet:-) men held og Lykke med jeres opsamling af Genmab jeg venter på en positiv trend inden jeg hopper på:-) -
De fleste der skriver i en Genmab chat, har Genmab aktier. Selvfølgelig er de fleste positive. Andre der skriver i Genmab chaten er negative, men tror de fleste er forhåndværende aktionærer,der håber den falder endnu mere for at komme med igen. Har selv været med i ca. 20 år, og har ikke fortrudt, og er ikke nervøs
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind