Genmab — Januar 2024
-
Jeg tror forklaringen skal findes i de mistolkede hexadata og sænkede kursmål. Vi skal også huske på, hvordan kursen steg uden nyheder over kurs 3000, hvor alle var forbløfede. Hunden kan ligge mange steder og jeg tror, at når der kommer klarhed over Voldgiften - selvom den er non-event og hexa-data, så får vi mere spræl i kursen
-
Jeg ser stadig super dara som alt andet end done deal med JnJ. Det bliver 100% rå økonomi der afgøre om de opter ind. Og med jans kommentar i går om de meget lange/dyre forsøg med superdara, synes jeg egentligt det blev endnu mere tydeligt. Det må være 4-5 år siden Genmab fortalte at JnJ allerede den gang havde brugt over 20 mia dkk på udviklingen af dara. Hvad er der ikke brugt siden den gang. Og det hele starter forfra med super dara. Og hvor Jan egentligt siger de forsøg bliver endnu længere
-
og kommer til at koste endnu mere. Med mindre FDA vil ændre endpoints
-
Kort video.. Bioteksektoren har været i dybfryseren de seneste år, men nu ser det ud som om, at det lysner i dele af den. Der var positive takter på J.P Morgan Health Conference. Her havde bl.a. Genmab en præsentation med. Zealand Pharma har hentet flere penge ved at udstede aktier til to store fonde til en høj kurs, og så er der store opkøbsspekulationer. https://www.proinvestor.com/boards/117934
-
gdn nej det har jeg ikke. Men der er INGEN tvivl om de har tjent kassen på dara, og kommer til at fortsætte med det indtil patentet udløber
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind