Genmab — December 2023
-
Der var vel ikke noget dårligt ved ASH?
-
Kan det være denne Glofi præsentation? https://x.com/dochutchings/status/1734292449890296188?s=61&t=Ry4q9LC1jDgQzC__0QIEPg
-
New Analyses Demonstrate Versatility and Continued Efficacy of TALVEY
in the Treatment of Patients with Relapsed or Refractory Multiple Myeloma https://www.prnewswire.com/news-releases/new-analyses-demonstrate-versatility-and-continued-efficacy-of-talvey-in-the-treatment-of-patients-with-relapsed-or-refractory-multiple-myeloma-302011930.html -
så meget desto mindre en god grund til at Hexa skal lykkes for at jansen kan bevare deres position på det marked, hvis TALVEY banker på, eller??
-
KYSO skal vel omformuleres en smule: Keep Your Socks On

-
Jeg skifter navn til NOHOPE2, der er absolut ingen consensus og logik i Genmab aktien og det har der ikke været i lang tid. Ja jeg er negativ, men aktien er syg. Aktien har på papiret aldrig været stærkere, men opfører sig som en nystartet bio virksomhed uden fornuft. Jeg kan ikke gennemskue hvad det er og nej jeg tror ikke på at det er voldgiftssagen, gode 1 linje resultater fra konkurrenter. Der hviler en forbandelse over Genmab
-
Konsensus er klart, at aktien sejler, men selskabet har sjældent stået stærkere. Det er et spørgsmål om tid før fundamentalerne sparker aktien opad, men havde man regnet med at hive samme gevinst i Genmab som i Mag-7 i år, så sidder man nok med en lang næse.
-
Citat fra Nordeas morgenkaffeklub: “ Novod er fortsat på ASH konferencen i USA, hvor der kom opdaterede data på Hexabody-CD38. Lidt blandet konklusion men fortsat solid effekt med 66% overall response rate. På safety har der været yderlig 1 ”cardiac arrest” event, hvilket bringer det samlede antal events op på 2. Ikke så tit, at man ser 2 events ud af 11 patienter så det understreger vigtigheden af data på head-to-head studie mod Darzalex. Data på dette studie forventes i 2H 2024.”
-
På 40 minutter er aktien kørt fra -0,5 til -5,7 og i mellemtiden ned igen til -3,57 Det er helt
unormalt for en aktien med Genmabs efterhånden stabile pipeline, PE, gæld osv at skulle være verdens bedste rutsjebane. Er der en der siger bøhhh så falder aktien 4%, det giver simpelthen ingen mening, der foregår noget andet og nej jeg ejer ingen sølvpapir jeg kan lave hatte af -
Faldet hænger nok sammen med den Hexa-cd38 præsentation der var i nat!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind