Genmab — September 2023
-
Nu har jeg hørt om ketchup i månedsvis..måske årevis. Det eneste ketchup jeg har haft fornøjelse af er på en hotdog.
-
Men jeg har da stadig en sjat tilbage, så jeg venter på ketchuppen rammer Genmab;-)
-
Ikke meget ketchup-effekt i dag. Luk dagens laveste.
-
Der er næ
sten kun kommet positive nyheder fra Genmab, jeg ved ikke hvor længe, men trods det falder den. Efter min mening, har Genmab aldrig i deres historie stået stærkere end den gør nu. Har J+J diverse banker, fonde o.s.v betalt disse for at holde kursen nede,indtil de kommer med et bud på hele biksen? -
Nemlig gdn55. SP500 har også stået stille de sidste 2.5-3 år så det jo ikke sådan at Genmab underperformer sp500 hvis man tager de lange 5år briller på. Der er et forum som som er langsigtet og så dem som kommentere de daglige udsving og det er fint nok. Vil dog mene der er en rimlig god mulighed for at Genmab løber fra SP500 i 2024 og der er faktisk mange som ikke formår at slå sp500 på den lange bane. Nok de 50% som ikke er toldmodige nok.
-
Mon ikke vi skal have TA folkene på banen

-
-
Jamen, så håber vi på, at den vender inden de 3113 fra maj 22

-
2113 - sorry.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind