Genmab — Juli 2023
-
Så rent strategisk har jeg svært ved st se nogen begrundelse til bestyrelsen selv aktivt går ud og banker mulige køber op. Det skulle have været inden abb aftalen eller om 2-3 år hvis de fucker epcro totalt op
-
Så hvis der kommer et bud i år eller næste år, så bliver første byd
fjendtligt fra et andet selskab end jnj og abb. -
Naturligvis bliver det ikke let og hurtigt. Og lige så naturligt vil en allerede eksisterende cancer salgs enhed kunne sælge hurtigere. Men alle skal lære at kravle inden dd kan gå. Lære at gå inden de kan løbe.
-
Ledelsen har ikke blinket det mindste. De havde ikke startet den her transformation hvis ikke det var med de lange briller på
-
Novo har tidligere forsket indenfor autoimmune sygdomme. De lukkede det dog ned for en hel del år siden. Så kan egentligt være et udemærket Play. Tror jeg det sker. Nej.
-
Selvbevidstheden er stor hos Genmab. Se bare på etableringen af de nyeste store fysiske rammer i Danmark, Holland og USA.
-
Jeg tror en meget vigtig nøgle i hele det her er super dara. Siger jnj nej, så bliver Genmab mere sårbare. Og for jnj er det en benhård kalkule.
-
Enig Helge. Der er intet i sol og måne der tyder på de skulle være på vej til at smide håndklædet. Så det er fjendtligt hvis det sker. Og en anden der starter ballet
-
Trold.. Jeg tænker at det såmænd ikke behøver at bliev fjendtligt. Hvis selvstændigheden i nye rammer og prisen altså er god nok .
-
Men er også spændt på hvad Novo helt overordnet gør. Det er nogle ret store tal de pludselig jonglere med. Vi snakker oms op mod 300 mia i 2024. Og positiv CF på 130-150 mia
-
Helge jeg har svært ved at se nogen som helst Big Pharma der kan sluge sp stort et selskab som Genmab og tilbyde selvstændighed. Så store køb bliver fuldt integreret for at høste store synergier. Selvstændighed er mere noget vi ser ved mindre opkøb med ny tech køberen i forvejen ikke har
-
Det tror jeg faktisk ved nærmere eftertanke, at du har ret i. I rest my case omkring det.

-
Godnat herfra. Jeg har været på siden kl 5,45 i morges. Altså små 18 timer. Trafikmæssigt har det været den dårligste dag i år indtil i aften, hvor Genmab steg kraftigt i USA.

-
PS: Økonomisk støtte til Proinvestor.com er mere end velkommen. Et plus-abonnement koster kun Kr. 8 pr. måned.
https://www.proinvestor.com/support
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind