Genmab — Februar 2023
-
@Doublo - det kan du have ret i. Min hovedanke var at belyse hvornår disse ordninger ikke har sammenfald mellem performance og honorering. Omkring værdiskabelse af Dara, så er det vel sket over lang tid og mindes i hvert fald nogle store milepæne de seneste år, så hele værdien kan ikke nødvendigvis henføres til tidernes morgen. Så er det i min øjne lettere, at slå ned på voldgiften, hvis "værdi" blev udtrykt over en noget kortere periode og dermed tydeliggjorde
-
hvornår incitamenterne arbejder skævt i forhold til virkeligheden. Jeg kunne også have udtrykt min forståelse af ordningerne, hvilket jeg har, da markedet bestemmer retningen. Men derfor er der stadig plads til den del nuancer om emnet, når man tager et spadestik og ikke kun beskuer overfladen.
-
Je har forstået, at Tivak er produkt af et samarbejde mellem Seagen og Genmab, hvor de også deler ejerskabet. Hvis Pfizer ikke er interesseret i at overtage samarbejde og ejerskab af Tivak, men resten af Seagen, så er det vel Seagen og Genmab der skal forhandle sig til rette inden et evt. salg af firmaet. Det er da interessant om Genmab kan og vil købe Seagens andel!? Har det stået nogen steder E L, at Pfiser har den holdning?
-
When Pfizer buys Seagen, Pfizer will become owner of that 50% Tivdak share and Pfizer will take on all corresponding obligations. And Pfizer can then decide to get into discussions with Genmab to alter that relationship should they want to. But it is all early days, first see if that take-over materialises. And maybe Tivdak is the reason they want Seagen

-
Genmab leverer solidt regnskab, moderat skuffende forventninger https://ugebrev.dk/life-science/genmab-leverer-solidt-regnskab-moderat-skuffende-forventninger/
-
E L så forstår jeg det bedre, jeg mente, at du skrev at Pfifer ville lave deres egen portefølge og de måske ikke var interesseret i Tivak, jeg vil da også tro, at det ville være attraktivt af få fingre i det produkt, men selvfølgeligt er det alt for tidligt at gisne om et evt. salg af Seagen, så længe det kun er rygter.
-
-
-
Transactions in connection with share buy-back program https://www.proinvestor.com/investornyt/947259/transactions-in-connection-with-share-buy-back-program
-
Godmorgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind