Genmab — Februar 2023
-
-
@LLi i dit indlæg 26.02. 00.36, tager du vist mig til indtægt, for noget jeg ikke har tilkendegivet. Så venligst forhold dig til fakta

-
@Pensionisten 13:17 omtaler du, hvad jeg formoder er incitamentsordninger, som værende "velfortjente". Det valgte jeg, at rubricere sammen med Doublo' ligeledes tilfredshed med ordningen, da jeg responderede på hvordan disse ordninger utilsigtet, kan "honorere" medarbejdere med mange års forsinkelser, når noget ikke går som forventet. Så jeg mener bestemt det er relevant og faktabaseret kl. 00:36.
-
M.h.t warrants, bonus ordninger, optioner ser jeg sådan på det at hvis et firma levere afkast på +20% i snit over 15 år så har de leveret varen og så har jeg det fint med de belønner sig selv og bestyrelsen inden for hvad der er normalt når man sammenligner med andre firmaer i samme industri og størrelse. Der er selvfølgelig ingen der kan vide hvordan det kommer til at gå kommende 10 år men så må man jo bare trække stikket hvis grådigheden stikker af i.f.t kurs stigningerne.
-
Godmorgen

-
StockBull jeg er enig med dig. D
e mennesker der var ansatte hos Genmab da guldægget blev langt, er der måske slet ikke mere, og de der blev ansat senere og derfor ikke bidrog til det, er dem der skal være med til at skabe de næste. Vil man have de bedste medarbejdere må man betale prisen, og håbe på, at de er den værd. -
Mornings. Man undres over, at 3 fortalere for incitamentsordningen ikke nævner kursregningen, der kom i forbindelse med nederlaget i voldgiften i 2021/22. De forkerte ansatte er måske honoreret og nogen er straffet for fortiden, hvor de måske ikke har været ansatte. Men jeg hilser jeres manglende nuancer velkommen på lige fod med så meget andet. Vil man have de bedste medarbejdere, må de også betale prisen for fortidens fodfejl - Doublo let omskrevet

-
Lige det med voldgiftsagen er jo måske kun nogle få som har gransket kontrakten dengang i 2010 og på det tidspunkt var Genmab i knæ så der har måske ikke været resurser eller de dygtige folk dengang til det kontraktnæssige. Men med +20 mia i banken nu burde tilsvarende felj ikke kunne ske igen.
-
Den vurdering er jeg enig i Stockbull. Men det ændrer vel ikke på, at aktuelle incitamentsordningen er blevet påvirket af forholdet med voldgiften. Altså aktuelt ansatte, bliver aflønnet af et forhold der udspringer med af en fodfejl med 12 års forsinkelse. Jeg forsøger på, at belyse hvornår incitamenter ikke fungerer, i stedet for blot at italesætte, hvornår de fungerer

-
Godmorgen

-
@LLi 00:50. Den forklaring hører vist til blandt de mere fantasifulde. Pyt

-
Det er altid sjovt med en pyt-argumentation. En vurdering og dernæst en "pyt" bemærkning for, at negligere noget, man alligevel fandt vigtigt nok til, at bemærke. Men pyt med det

-
seems to come from this article https://www.wsj.com/articles/pfizer-in-early-stage-talks-to-acquire-seagen-3f53309e?siteid=yhoof2
-
LLi jeg betragter dig som en særdeles kompetent debattør, og måske, har jeg ikke helt forstået dit budskab. incitamentsordning/ bonusordninger der giver medarbejdere købsrettigheder til optioner eller andet når firmaet når sine mål, er i perioder blevet forringet bla.a. pga. tabt voldgift, det har du da ret i, men er de så ikke blevet kompenceret, når firmaet vækster af grunde de ikke havde del i, da det skete før deres ansættelse?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind