Genmab — Februar 2023
-
Lli guider 16.0-17.5
-
JB ser ud til, at have reduceret "accelerationen" på RD/investeringer?
-
Godmorgen eller godnat
-
Tivdak rammer 18 mUSD i Q4 og 62 mUSD for 2023
-
@Stockbull. Jeg går selv med en forventning omkring 150 mUSD. Genmab har selv postet store i penge projektet, så det taler jo for, at milestones skal være høje. Da det er et 50/50 partnerskab, tror jeg ikke der er trappe-milestones på salget men en klump, når godkendelsen eller 1. salg kommer. Bliver det 500 mUSD, så holder Genmab sikkert en kæmpe sommerfest og fejrer "deres" success

-
Fra Sgen - Elevated to Preferred Regimen by the National Comprehensive Cancer Network
(NCCN) Clinical Practice Guidelines in Oncology for Cervical Cancer: In December 2022, the NCCN guidelines were updated elevating TIVDAK to a Category 2A Preferred Regimen for second-line or subsequent recurrent or metastatic cervical cancer. -
Nej, det er det samlede salg, 62 mio. USD (100 %). Der sælges pt. kun i US og salget er måske forsat påvirket af den black box warning der kom med den delvise godkendelse. Men mon ikke de når 100 mio USD i 2023?
-
Der forventes toplinje data "year-end" 2023 på innovative 301, så måske der kommer internationalt salg i 2024
-
Godmorgen

-
Kan se jeg har tabt 1mUS i mine indlæg og beklager afvigelsen. Det er naturligvis 63m
-
Shortpositioner danske aktier pr. 16. februar 2022: https://www.proinvestor.com/boards/110514
-
https://www.fool.com/earnings/call-transcripts/2023/02/15/seagen-sgen-q4-2022-earnings-call-transcript/ Seagen (SGEN) Q4 2022 Earnings Call Transcript
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind