Genmab — December 2022
-
-
Genmab-partner nærmer sig markedet med endnu en milliardsællert https://ugebrev.dk/marketwire/genmab-partner-naermer-sig-markedet-med-endnu-en-milliardsaellert/
-
Glædelig jul til alle skribenter og jer som læser med.

-
God morgen og glædelig jul
den 2/12 var kursen på Genmab 3277 og var det 3317 den var oppe på i US? hvad var der egentligt der skete efter 14/12 hvor Jan solgte for 36,5 mill aktier til en gennemsnitspris på 3177,59 og et bestyrelsesmedlem for 2,9 mill. herefter fandt kurse brat og er nu faldet 170 kurspoint siden, er det bare helt tilfældig, ellert så de noget vi ikke var opmærksomme på? -
Siden 14.12. er Genmab faldet med 5,5%. NBI er faldet 3,5% i samme periode. Så markedet generelt har været svagt. Måske nogle investorer havde forventet mere positiv omtale af GEN1042 på ASH review den 12.12.?
-
Specielt om man vil starte et stort fase3 forsøg med GEN1042 der kan danne grundlag for en godkendele, har der været efterspurgt information omkring.
-
Glædelig og godt nytår til alle her på Proinvestor:-)
-
jul
-
-
-
kkjoel det er heller ikke fordi aktien tager en puster efter stor stigning jeg undrer mig, men jeg synes 5,5% er voldsomt på få dage uden andet end gode nyheder. Jeg ville bare gerne blive klogere på, hvad man skal være opmærksom på. Folk herinde ønskede dem der havde beholdt Genmab tillykke, så det kom åbenbart bag på andre end mig. Jeg har i hvert tilfælde ikke andre aktier der ter sig sådan.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind