Genmab — Juni 2022
-
Det er mega gode nyheder
-
@Riis7 - du er er da blevet positiv de seneste ca. 30 dage. Nu skal vi ikke længere ned og teste 1800-1900

-
Det er en gammel regel. at man ikke skal sætte næsen op efter noget, så risikerer man ikke at få en lang en af slagsen. Men jeg må indrømme at en klokkeklar identifikation af den næste vinder, som der har været talt om i så mange år, burde have udløst en positiv reaktion i markedet. Bevares der er ikke rigtig slået på tromme for begivenheden, så et lille håb i morgen.
-
Ellers ved jeg snart ikke hvad der skal til. At de vil gå efter filing snart, giver jo sig selv, så det vil heller ikke betyde noget. Det har nu lange udsigter med den optur - vi skal mindst hen sidst på året, hvor et hex38 gennembrud kan starte en optur. Og heller ikke det er jo sikkert.
-
Ikke dag til dag? Men efter ASCO. Så den lange 5-dages graf

-
Personer, jeg kender dig ikke, men du er altid fremme i skoene når Genmab falder. Jeg har haft Genmab de sidste ca 20 år. Det går op og ned,men indtil videre har det gået mest op, rigtigt meget op. Men hvis du har givet 2000+, kan jeg da forstå du er bitter, men jeg tør næsten love dig at det vil ende med et stort plus, også for dig. Tålmodighed
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
men tænker nu den lange graf:-) ikke dag til dag:-)