Aktiesnakken — August 2020
-
Vi arbejder pt. på indstillinger i debatten. Beklager udfald.
-
God morgen derude

-
Men - usikkerheden er da fundamentalt anderledes, når man skal beslutte sig, end når eksempelvis Novo dykker. Eller Genmab, hvor jeg stort set altid er aktiv på bull ved fald. Men ved en ny aktie som Q mangler der trods alt den kritiske masse af information.
-
"
Tirsdag morgen oplyser flyselskabet, at SAS har mistet mere end 80 procent af sin omsætning fra maj til juli. I 2019 omsatte SAS for 13,4 milliarder svenske kroner i den periode. Det er tal er i 2020 skrumpet til 2,5 milliarder svenske kroner.Det samlede tab for SAS over de tre måneder lander på 2,4 milliader svenske kroner. Det skyldes ikke mindst, at passagertallet faldt med hele 86 procent.
"
-
-
Den Grønne Investeringsfond er også inde over QFull https://gronfond.dk/cases/plastaffald-bliver-til-groen-diesel-i-skive/
-
Trøst...du er ikke den eneste eller sidste..;-)
-
Jeg har været i gamet i mange år. Investering er en combi af forstand og held.
-
Jeg har holdt webinar med Mdundo i anledning af den forestående børsnotering.
Første del af videoen er virksomhedspræsentation. Fra 19. minutter starter Q&A med spørgsmål fra mig og Proinvestors brugere på webssiden og i Facebookgrupperne. God fornøjelse.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind