Aktiesnakken — April 2020
-
“Nogle banker er godt og grundigt syltet ind i lån til de her olieselskaber, og der er masser af kreditobligationer, der er udstedt. Uden du ved det, kan det måske ligge i din pensionsportefølje. Så selvom vi kan glæde os over at benzinpriserne er faldet, så er der også en bagside af medaljen – den risiko, som det skaber i et system, som er voldsomt stresset.”
-
vi er jo vant til maks 100% i tab på aktiemarkedet, og det troede jeg også galdt på oliemarkedet. Så det er ret vildt, og det er jo et kæmpe beløb man får foræret med olien. Der må ligge nogle muligheder for amerikanske bønder med store tanke i det her, hvis de kan nå at omstille sig. Om 5 år er olien nok tilbage i 70 dollar eller noget i den dur
-
Jeg er ret overbevist om, at juniprisen også nok skal komme godt nedad, selvom den nok ikke bliver negativ. De store amerikanske banker, der hår over 200Mia$ udestående lån til olieselskaber, påtænker at lave holdingselskab til alle de fallerede selskaber, som de bliver nødt til at overtage for ikke at miste det hele.
-
Kl. 1 .. Jeg og Ralph arbejder stadig på at få Covid19 chatten op . Jeg har personligt været på i 18 timer nu. Donation stort som småt: https://www.proinvestor.com/donation
-
For fanden da-
alle I 40-50.000 unikke besøgende pr. måned - smid dog bare en krone for besøget. -
Sorry for surt opslag. Lige nu har stort set alle forudbestilte bannerkampagner meldt fra.
-
Tja.... i år 2002 oprettede jeg et holding. 2003 blev jeg aktiv investor. Samme år blev jeg medlem af WSPA (https://www.worldanimalprotection.dk/) og er stadig medlem, med et bidrag på vist nok Dkr. 2.300,-/ år.
-
Jeg må med skam erkende, at jeg har læst med på rent nas i mange år. Jeg har efter Helges nødråb netop doneret 250 kr. jeg har ikke skrevet her før, men skriver blot for at andre “læsere på nas” bør føle efter i maven : hvordan ville vi have det, hvis Proinvester lavede en maveplasker som euroinvestor ? Vi er mange, der efterfølgende ville begræde dette. Blot en tanke. En god dag til jer alle i “spændende” tider
-
250 herfra til konto

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind