Aktiesnakken — April 2020
-
Udfra et sundhedssynspunkt, så er det ikke gået helt skidt. Men sundhedsmyndighedernes udmelding var at det slet ikke var noget der ville ramme DK, hvis det kom, så var vi godt forberedte, der var ingen grund til at aflyse ferier i hårdt ramte områder, der blev ikke etableret kontrol / karantæne for personer der kom fra hårdt ramte områder før sent.
-
Lidt forsinket: Spanish coronavirus cases stand at 117,710 (Prev. 110,240), deaths increase by 932 to 10935 (Prev. 10,003)
-
Fannie Mae & Freddie Mac could require their second bailout in just over a decade if the US economy was to remain in lockdown for several months - FT
-
Link til FT-artikel: https://www.ft.com/content/575e818e-c35a-462b-8daa-ab784163f604
-
Hvis man købe US aktier. Men har DK konto i saxobank. Er det så korrekt man både betaler spread + valutavekslningsgebyr? Kan i banbefale noget? Havde formange år siden et farligt bøvl med skat grundet der var fejl i opgørelser fra den platform jeg brugte dengang. Men hvis det elllers virker godt kunne jeg godt tænke mig nogle specifikke amerikanske aktier... på den anden side vil jeg ikke ædes op af omkostninger og skattemæssig bøvl
-
German Health Minister Spahn says we are seeing the initial trend that increase in new infections is flattening
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind