Aktiesnakken — Februar 2016
-
Endnu en positiv nyhed fra Novo. Dennegang omkring Semaglutide
-
Google på "tingenes internet", dette er spået som den nye revolution. Google på top 20 firmaer indenfor denne sektor og køb løs. Hegnar i Norge har under IT-kommunikation aktier som Thin film(den har jeg), Idex og andre. Tingenes internet kan være svært at forstå det fulde potentiale af, men udviklingen stopper ikke fordi vi synes det virker overflødigt. Det spændende er at cherrypicke vinderne for 60-70 bukker under og kun de dygtigste vil overleve. Vinderen bliver som Apple og Google pick it!
-
Enig omkring Google. Er heller ikke nervøs for Fingerprint Cards.
-
Velkommen til Nickbar, kris770d, O.Dige, wasp80k, floujensen, Sonne og Per Bjørn.

-
Jeg synes der sker nogle spændende ting omkring IBM og deres Watson og deres køb af sundhedsfirmaer og måden de vil skabe kunstig intelligens på og den vej vil skabe diagnostisering for patienter, det skal jeg have kigget mere på. Den har ikke haft meget toplinje vækst, men spørgsmålet er om det kommer, de er i hvertfald ved at transformere sig. Desuden udbetaler de et fint udbytte. Hvis det skal være med mere risiko er det måske værd at kigge på Exiqon, det ser spændende ud det de har gang i.
-
God morgen.

-
Ny chatgruppe hvor vi snakker Bavarian Nordic og Zealand Pharma. http://www.proinvestor.com/index.php?p=group&groupid=65
-
Velkommen TomAxe.

-
Hya og Mumtaz skrev her i chatten om Simcorp i går.
-
Tryk på uret oppe i højre hjørne i chatvinduet så kommer chathistorien frem.
-
Simcorp: Nordea sænker målkurs til 300 i dag
-
Velkommen til JacobHP og Aastrup.

-
Mit toppick i laksesektoren har igen aflagt et fremragende regnskab. Det belønnes med en flot stigning i aktiekursen. http://ilaks.no/redusert-bakkafrost-avhengighet-av-russland/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind