Aktiesnakken — Januar 2016
-
Altså google søg? jeg har lige solgt damen efter at have lært lidt om gode og dårlige investeringer
Men umiddelbart har jeg kun undersøgt TDC af dem du nævner, og den har da ikke ligefrem klaret sig super godt på den lange bane? -
det er selvfølgelig rigtigt, men jeg tror desværre ikke rigtig på den.. Men hvis nu man skulle kigge i ETF'er, hvad er så værd at kigge efter?
-
Jeg ville hellere købe Tryg, fint regnskab og de udbetaler 3,50 kr her 16. marts der er udbytte 2 gange om året og de starter et aktietilbagekøb på 1 milliard kr det understøtter kursen, bare et forslag.
-
hvor kan jeg finde en analyse af Tryg? det seneste jeg kan finde herinde er fra 14/12 og er sydbank der indstiller deres analyse af den?
-
nohope damer skal ikke jagtes som Andejagt, men som Pürch.. hvis bare aktier var ligeså nemt at forudsige

-
Nykredit: Tryg er en af de bedste udlodningscases
Nykredit ser, på linje med andre, meget positivt på Tryg efter regnskab.
(finanswatch.dk)
-
Tryg lover stabile udbytter
Tryg har over 1,7 mia. kr. på vej til aktionærerne i udbytte og det fortsætter i årene frem, lover topchefen ifølge Børsen.
(finanswatch.dk)
-
men indtil videre har jeg købt i forventet optur og den er faldet dagen efter hvor jeg burde have ventet.. min kammerat plejer at beskrive det som aktiernes tømmermænd dagen efter en god stigning.. skal jeg købe i dag eller vente til i morgen
(uh, alle de spørgsmål) -
og forøvrigt mange tak!
-
Nå ja selvfølgelig
, jeg bruger ikke ugedage så meget fortiden
-
God morgen.

-
Velkommen til HRL og Ilep.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind