Aktiesnakken — November 2015
-
Ville være smart tror jeg. Når 100 brydes går den i 110 hurtigt. Og tror regnskabet er mega godt i morgen
-
Det er dog svært at vide om der er en skjult salgsordre på mere end de 5.000 der ligger
-
Velkommen til Roennow.

-
Og Peter Fisker.

-
Seadrill stiger pænt på regnskab
-
Det må være bedre end frygtet, eller sådan noget..hmm
-
Bakkafrost: SEB har køb target 280
-
Ofatumumab er vel nu kun interessant indenfor MS. Novartis starter formodentlig fase III i første havlår 2016.
-
Roennow...Hvis man er lang i Bakkafrost, så er der gode købsmuligheder nu. Den ser dog så svag ud i disse dage, at det kan være fornuftigt at vente lidt.
-
Altså hvis man jagter noget der ligner en bund. Jeg selv er lidt ligeglad.
-
Velkommen til Cigaren og Jhnny Kier Droob.

-
Er der nogen der kender et par investeringsforeninger de vil anbefale? Damen og jeg har en fællesopsparing, som vi gerne vil investere, men hendes krav er at det skal være mere sikkert end hvis jeg investere (har tidligere handlet topo, Kior, og andre spændende aktier). Har lokket hende til at sætte 30% i enkelte aktier, men de resterende skal investeres i via en forening eller obligationer. Nogen forslag
-
-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind