Aktiesnakken — November 2015
-
God morgen.

-
God morgen

-
Jeg synes Bakka falder noget tilbage, jeg købte ved et tilbagefald til 243,50 men den bare falder videre ned, skal man tage tabet og komme ud inden den går helt ned?
-
Bakkafrost er en aktie man bør være lang i. Der er intet fundamentalt galt med casen.
-
var ked af at jeg solgte alt i 250 da den gik i 270
-
men syntes bare ikke den var ved at afspejle fuld value
-
turen fra 70 til 250 var fin. Pengene lå bedre i noget andet
-
God morgen.

-
Hvis man ønsker langsigtet at være med i laks, så finder man ikke noget bedre sted at være end i Bakkafrost. Den stramme udbudssituation og dermed høje priser kan forsætte til til 2020.
-
Årsagen til faldet er spekulationerne omkring en større fremtidig "lakseskat" på Færøerne.
-
God morgen derude
-
Fingerprint steg flot på nogle få positive linjer fra Arctic som slet ikke har analysedækning på aktien.

-
Seadrill får det ikke nemt i dag: http://www.hegnar.no/bors/resultatrapporter/artikkel572239.ece
-
Velkommen til Agnvig, andershoen og greenbullet.

-
Samt olicola9.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind