Aktiesnakken — Oktober 2015
-
Med mindre der kommer nyt omkring ordrer m.m.
-
Bortset fra det, så har vi numed succes testet gulvet omkring de 150 to gange. Det er nu meget positivt.
-
Biometri er for vildt. FING er 13% oppe og PREC 25%. De norske NEXT og IDEX hænger dog lidt i bremsen i dag.
-
Bemærk at FING racer videre op. Det er ikke traderne som driver den, men UBS som virkelig er på rov.
-
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal forholde mig til den stigning.. Det er ikke logisk.
-
mine er den sidste 5. del af det frimærke jeg købte i 2007 - så jeg har solgt af 4 omgange tidligere og tjent vildt på aktien, så nu holder jeg fast i resten 1 års tid endnu - jeg kan jo ikke tabe på den - højest miste noget af fortjenesten og casen er jo slet ikke foldet helt ud endnu. vh "konen med æggene"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
sidder med Prec til 4,35 i snit og fing til 22 i snit og ka slet ikke få armene ned