Aktiesnakken — Oktober 2015
-
Jeg var 6 år da der blev boret efter olie ved Rønde - en dag vi kom kørende forbi de utallige forbudskilte der skulle forhindre at trafikanterne stoppede for at se på boreriggen siger min mor henkastet at nu kan man jo så købe amerikansk olie hos købmanden i Rønde, svarede jeg at det nok var noget der havde stået i røret......
-

-
God morgen.

-
Velkommen til Mansekoppen.

-
Mit nye frimærke i biometrisektoren. http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=73377
-
Velkommen på Facebook til Nicholas Vestergaard Nielsen, Anne Møller, Rasmus Skaarup, William Schneider, Poul Odgaard, Jens Dittrich Sørensen, Gudrun Birch Christensen, Mohammad Khonbat Lauritsen, Peter Hartley, Søren Skovgaard og Henrik Hoelgaard.

-
Velkommen til Kirstenkok.

-
God morgen.

-
Velkommen til RasmusEu og Anette Sønderskov.

-
-
Svenskerne råkøber i NEXT til morgen. De regener med at det bliver den nye FING.
-
Der går nok lidt tid for privatinvestorer fra Norge og Danmark også for alvor ryger med på casen. Svenskerne har en forspringsinteresse for Biometrisektoren.
-
før
-
NEXT +32%
-
Det bliver meget bedre Karbold. De vil melde ud omkring deres kunde i denne måned. Er det Mastercard eller en anden af de store drenge på betalingskort, så eksploderer kursen yderligere.
-
Markedet er begyndt at se BoConcept rigtigt. Som en af de billigste aktier på hele den danske fondsbørs
-
handles til 7-8 i P/E og vokser pt. 15 % årligt jf. de sidste kvartaler. Mit kursmål er 450 pt. eller næsten det dobbelte af den nuværende kurs - så man er i hvert fald ikke kommet for sent hvis man hopper med nu
-
235 nu +11%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind