Aktiesnakken — September 2015
-
Olielagrene faldt mere en ventet, så steg olien, hvorefter den faldt fra 50,22$ til 48,2$ og NOK faldt 0,5% På forhånd faldt Norske index med 0,67% det er efterhånden vanskelig at finde ud af... ihvertfald for mig.. Mit depot faldt til minus 0,15% efter at have været i plus 0,80%
-
Velkommen til Yaser Shaker og Abe Abesen.:-)
-
godmorgen
-
God morgen.

-
APM kursen nærmer sig betænkeligt de 4 cifre
-
faldende rater, kapacitetsvækst og kinesiske problemer er lidt af en poison pill for linien. De kører med en operationel gearing, der er ganske betragtelig
-
og så bliver de vel også lidt ramt af hybris - var der ikke en af cheferne, der sagde at APM ville være immun overfor mange problemer pga de nye investeringer i store skibe?
-
Og så har Mærsk lige lånt 1 mia usd til 3-4%. Hvilket skulle tyde på, at de vil byde på DONGs oliedel. Det er vel nærmest positivt? http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-09-23/maersk-dollar-bond-sale-signals-acquisitions-are-getting-closer
-
For at svare på dit spørgsmål, Fredgarde: Jeg tror, det går som så ofte før: I løbet af aftnen stiger USA til at blive mindre rød, end da Europa lukkede... eller måske endda grøn. Det smitter af på Europa i morgen som bliver mega-grøn. Og især DAX stiger, for nu har den jo også vist den tekniske styrke, at bunden fra en måned siden er blevet testet - og holdt.
-
God morgen.

-
Tak Solsen. Det er i de stille morgentimer jeg får mest fra hånden. På den måde stresser jeg ikke så meget resten af dagen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind