Aktiesnakken — Maj 2015
-
Ok.Tak.

-
Domus kommer heller ikke med noget link:-) Men det var ventet og vil indgå i deres kalkulation om 7mill$ i cahflow ved årets slutning, afhængig af om de begynder at sælge jord for så kan de virkelig akkumulere cash som måske skal bruges til det kommende projekt i Jordan. Meget spændende og snart på tide de får gang i tingene
-
-
Tak for link. 2 af 3 brønde fejler den sidste rent amatørarbejde fra QEC's side. Alle fejler dog, men når man melder 5000 boe ud og kun kan præstere 1200 så skal man straffes. Da oliekrisen satte ind samtidig hermed så faldt den 70% hvilket er helt overdrevet i forhold til at de er gældsfrie modsat mange andre og nu er priset under hvad deres jord er værd. Tror ligeledes at nordmændene er paniske omkring oliekrisen, den indvirkning skal man ikke undervurdere, men mon ikke 14 august
-
Hvad forventer du den 14. august Mcjean?
-
At jeg skal ud at spise med kniv og gaffel med konen:-) At melding(2kvartal) viser 2-3mill$ overskud. En melding der viser de kan tjene penge så de viser at de er andet end en explore-virksomhed. Men kan godt være vi skal frem til dec. førend vi ser tydelig fremgang i cashflow.
-
Ok. Tak.
-
DE-GIRO er billigst. Du kan se en prissamligning ved at klikke på ders annonce her på siden.
-
Brugerne virker meget tilfredse bortset nogle svagheder vedr. handel med amerikanske aktier.
-
Jeg selv bruger alskens andre netbanker handler ikke så meget at kurtage betyder noget. Det gør min søn derimod. Han har har passet min Nordnetkonto en del år. Den overvejer jeg at flytte til De-Giro.
-
Det kan så være, at han tjener noget mere her.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind