Aktiesnakken — Januar 2015
-
-
Der er modstand på $49.35 og support på $47.71. Vi er stadig på vej ned, og efter 2nd leg blev gennemført i nat, vil jeg forvente at vi skal lidt ned her til morges. $47.71 er muligvis målet, inden vi må se hvem der tager teten. (WTI Crude Oil)
-
-
Jo, tror jeg også. 2 dage med den slags stigninger, så skal der komme et lille pull-back. Imponerende som GILD performer, har ikke haft en rød dag i år.
-
Ja, han har også Gild. Han spurgte vidst IV1989 en del om den en overgang, og var så kort derefter ret massivt inde i den og er det stadig

-
Aner ikke hvordan han finder frem til sine aktier. Han har også Pandora, som fik lidt tæsk i går. Gileads store fald i december, ramte ham naturligvis hårdt grundet gearing. Har ikke hørt programmet, men godt at høre at han fortalte om den store risiko. Har han udeladt før.
-
Godmorgen - og gode nyheder at starte dagen på Helge

-
Så er der jo lidt at holde øje med. Selvom det er lørdag, betyder det jo ikke at man skal slappe helt af. Arbejdet kalder.

-
Ja tak. For første gang i meget lang tid er overvejelserne stærke omkring erhvervelse af enkelte olieaktier. Efter mine mening går oliepriserne måske $10 længere ned. Men derfra ser jeg heller ikke meget lavere priser. Der er nogle spændende kandidater

-
Ser man på det historiske chart, så ville en bund på $40-$38 give god mening. Jeg tror at vi vil få et bounce i det område, hvis ikke det kommer før. Det gode er at olieaktierne lige pt. ikke reagere specielt på lavere priser.

-
Ja de norkse har det hårdt det må man sige. Jeg ser mest på de amerikanske. Der er nogle gode kandidater i blandt som ikke har haft det specielt svært den sidste måneds tid.

-
En af årsgerne kunne være at oliepriserne faldt godt imens det nordiske marked stod på. Først efter markedet var lukket her hjemme begyndte priserne at stige igen. 11:15 lå WTI på lige over $47.
Men om det er den reelle årsag ved jeg ikke.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind