Atl er også et omstillingshold. Men se udviklingen. Sidste år var det tyskerne (både Bayern og Dortmund) der sad på det. Nu det Spanien igen hvor er England og verdens bedste liga henne
forhåbentlig er det ikke et paradigmeskifte i fodbodlen vi ser lige nu. Bayern og Barcelona - og Unitede i sin tid - kunne spille noget fantastisk fodbold.
Nej håbede da Bayern ville spille 90min som de første 18 min i Madrid. Men de virkede ikke mentalt klar. Ulempen ved at blive mester tidligt, og dermed ikke skulle præstere før en måneder efter.
Nej i dk må den gå til Kent Nielsen. Pokal finale og snart mestre. Manden der ikke fik succes i BIF. Men de skal jo desværre til at sælge en del spillere eller skaffe penge andre steder fra. Fo
r chl kvalificere de sig ikke til.
Forskellen på 8% skulle jeg have brugt til at købe en ny bil kontant med.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.