Aktiesnakken — Marts 2014
-
Jeg står med en portion af mine midler, jeg ønsker at investere i en aktie, der kan komme fut i, men som jo selvfølgelig også kan gå den anden vej. Jeg har haft lidt kig på Biotec Pharmacon, Funcom, Veloxis og Bioporto. Er der en bestemt af disse, I vil anbefale? Står ved en skillevej, og ved ikke præcis hvilken jeg er mest tændt på. Pharmacon havde jo en rigtig god uge i sidste, og der spåes omkring kurs 30 indenfor en rum tid. Det er nok den, jeg hælder mest til. Vil en af jer byde ind?7
-
Lad være med at smide det hele i kun en af dem. Køb evt. lidt af det hele og spred risikoen.
-
BioPorto har d.d. modtaget meddelelse om, at Media-Invest Danmark A/S har reduceret deres beholdning til 9,93% af aktiekapitalen og stemmerne i BioPorto A/S.
-
Ja, vi er tilbage til normale tider igen fra i dag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind