Shipping — April 2020
-
-
Texas olie holder møde den 14april, der kommer meget olie op af jorden på 11 dage...https://twitter.com/JavierBlas/status/1245834001450844167
-
Ja, skaden er sket, spørgsmålet er blot, hvor meget et kompromis i morgen vil kunne holde olieprisen oppe? Der er alt alt for megen billig olie ude nu til at vi ser en 'god' oliepris igen lige med det samme, men hvor mon en aftale om et cut i produktionen imorgen vil kunne stabilisere en oliepris henne? Har du noget bud på et leje?
-
Da Trump for lidt siden blev spurgt til olien faldt den men steg sekunder efter. Jeg hørte ham også sige at han havde "andre metoder" hvis Saudi og Rusland ikke mager ret. Hvad kan det være. Ingen våben til Saudi og eller militær der bliver trukket hjem.
-
Nej, det var også mere som et tænkt eksempel. Jeg er klar over at olieprisen - før eller siden - bliver stabiliseret, men jeg mangler fornemmelse for proportionerne mht hvor højt denne stabilisering vil lægge sig. Hvorom alting er, så er et bet på Contango og dermed en stærkt nedsat udbuds-side et godt modsvar til fremtidig nedgang i efterspørgslen (hvilket ellers er den store down side på tankers imo)
-
-
@mollegade jeps havde også tænkt på at sanktioner kan der forhandles med Rusland om. Sker det så - næppe. Jeg kan ikke se andet end at de 25 % olie steg i dag/i går skal ned igen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind