Shipping — Marts 2020
-
Okeanis er der jeg pt. ser størst upside blandt de norske tankers.
-
Opportunity in the COVID Crude Oil Contango
Harris Kupperman breaks down the chaos coronavirus has inserted into global oil markets & provides investors with an investment thesis based on that.
Real Vision (www.realvision.com)
-
-
Fin start på dagen.
-
Sikke en start på dagen. Jeg "nåede" kun at købe i Okeanis i fin tid. Jeg kan godt sidde med armene lidt over kors, og føle at jeg har misset en del bevægelse på resten af tankersne. Specifikt har jeg kigget på AVA og BW LPG. Der var god info omkring Okeanis herinde!
-
Sartaq, hvad er dit forhold til prisniveauet for BW og Avance efter betydelige stigninger?
-
John...At selskaberne er meget underpriset.
-
Medicinstuderende, I min optik er både BW og Avance stadig billige. Det er klart at de er steget fint de sidste dage, men de har i den grad også taget turen ned inden da. Så længe Avance er under 30 og BW under 40-45 vil jeg kunne finde på at supplere op. Det niveau de kom fra, var måske lidt højt, men de udbetaler (indtil videre) stadig fine udbytter.
-
Tak for indsparket!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind