Shipping — Marts 2020
-
Okeanis + 20%
-
Fantastisk...Jeg er i plus på dem alle.
-
Her er måske årsagen til stigningen i LPG: https://www.hellenicshippingnews.com/china-to-resume-u-s-lpg-imports-as-beijing-waives-trade-war-tariff-sources/
-
Sorry...Sparnord. Opslugte min "Sparbank" .
-
Det vænner jeg mig aldrig til.

-

-
Hvis insidersalget er slut er der meget mere i vente.
-
Det er jeg meget enig med dig i. Insider-salget var btw sandsynligvis af ren teknisk karakter, da de købte d.1 og solgte d.15 eller noget i den stil. De diskuterer det på de norske aktiefora, og der er bred konsensus om, at det var af teknisk karakter. Det er jo altid betryggende, trods alt. Nu har den brede offentlighed (medier) i USA og Norge fået øjnene endnu mere op for Contango-delen og det forhold, at ikke alle i olieindustrien taber penge på den lave oliepris. Det tegner lovende

-
Okeanis er der jeg pt. ser størst upside blandt de norske tankers.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind